Indlagt igår...:-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

728 visninger
5 svar
0 synes godt om
29. august 2011

Silke83

Hej december-piger.

Igår blev jeg indlagt på Hvidovre efter et besøg hos vagtlægen. Det hele startede nede i Netto (!!), hvor jeg fik nogle forfærdelige ve-agtige smerter efter jeg i flere dage havde haft nærmest konstante plukke-veer, dog uden smerter. Så jeg kom ind på hospitalet og de kørte ve-kurve på mig. Mine plukkeveer kommer for regelmæssigt og for hyppigt, og min livmoderhals er kun lige akkurat lang nok... Men heldigvis har vores lille pige det godt, viste scanningen, og hun sparker da også løs, men hold da op, hvor har vi været bange og kede af det. Efter en urolig nat og dag idag, har jeg nu fået lov til at komme hjem, mod at love at jeg bliver liggende på sofaen den næste uge. Derefter skal jeg til kontrol-scanning for at se om situationen er blevet værre eller det er gået i sig selv... Jeg er på dagpenge og har haft en vildt ustressende graviditet, så hvis det her sker for mig nu, hvordan ville det så ikke have været, hvis jeg havde haft et job? Og hvordan skal jeg nærmest kunne slappe mere af end jeg allerede gør...? Jeg skal jo nærmest være sengeliggende de næste tre mdr. Jeg er jo ikke ved at føde lige nu, men jeg er bare så bange for, at hun skal komme ud til os alt for tidligt. Så er helt fyldt op med bekymringer nu. Heldigvis passer min dejlige mand på mig

Nå, så fik I lige en meget lang historie om vores situation lige nu - det hele fylder bare så meget.

Kh, Ida. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2011

OverTheRainbow

Hej december-piger.

Igår blev jeg indlagt på Hvidovre efter et besøg hos vagtlægen. Det hele startede nede i Netto (!!), hvor jeg fik nogle forfærdelige ve-agtige smerter efter jeg i flere dage havde haft nærmest konstante plukke-veer, dog uden smerter. Så jeg kom ind på hospitalet og de kørte ve-kurve på mig. Mine plukkeveer kommer for regelmæssigt og for hyppigt, og min livmoderhals er kun lige akkurat lang nok... Men heldigvis har vores lille pige det godt, viste scanningen, og hun sparker da også løs, men hold da op, hvor har vi været bange og kede af det. Efter en urolig nat og dag idag, har jeg nu fået lov til at komme hjem, mod at love at jeg bliver liggende på sofaen den næste uge. Derefter skal jeg til kontrol-scanning for at se om situationen er blevet værre eller det er gået i sig selv... Jeg er på dagpenge og har haft en vildt ustressende graviditet, så hvis det her sker for mig nu, hvordan ville det så ikke have været, hvis jeg havde haft et job? Og hvordan skal jeg nærmest kunne slappe mere af end jeg allerede gør...? Jeg skal jo nærmest være sengeliggende de næste tre mdr. Jeg er jo ikke ved at føde lige nu, men jeg er bare så bange for, at hun skal komme ud til os alt for tidligt. Så er helt fyldt op med bekymringer nu. Heldigvis passer min dejlige mand på mig

Nå, så fik I lige en meget lang historie om vores situation lige nu - det hele fylder bare så meget.

Kh, Ida. 

Hej Ida...

årrrh det lyder virkelig skræmmende.. I må godt nok være chokeredeOg ja så kalder sofaen vist et godt stykke tid, men den er jeg sikker på du nok skal klare

Ved ik hva jeg skal sige, ville bare ikke læse dit indlæg uden at kommentere..

Krydser fingre for at alt fremover kommer til at kører som det skal

Anmeld

30. august 2011

Moms

Hej,

øj da for en forskrækkelse. Jeg håber virkelig du kan holde på hende - bare 13 uger endnu. Så skal det jo nok gå.

Husk nogle ligger på sofaen efter 2 mdr. pga. bækkenløsning - hvis det er nogen trøst. Nok ringe.

Men føler med dig, krydser fingre!

knus

Moms

Anmeld

30. august 2011

Fjordside

Sikke noget, godt den lille har det godt! Håber ikke de næste 3 mdr. bliver alt for kedelige så, så må du bruge noget mere tid på baby.dk

Anmeld

30. august 2011

Silke83

Tak for jeres omtanke... Ja, vi skal nok klare det - også selvom jeg så skal ligge i sengen de næste måneder... Synes det går sådan ok idag - så længe jeg er i ro gør plukkeveerne ikke ondt, men så snart jeg rejser mig for at gå på toilet/i bad, osv, så stikker og niver det Øv! Håber, at det bliver bedre.

Anmeld

4. september 2011

Klara

Hej Ida!

Uff, det lyder godt nok hårdt! Går det bedre nu??

Men det lyder til at de har styr på det på hospitalet, og super at du kommer til scanning igen! Lille baby skal bare holde sig inde et par måneder mere og vokse sig liiidt større!!
Og så er det ikke andet for dig end at læser bøger og se film...

Krydser fingrene for at det går bedre!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.