Vil i vide kønnet?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.318 visninger
11 svar
0 synes godt om
29. august 2011

Heidi86

Altså jeg vil uden tvivl vide hvad køn vi skal have denne hergang....- Er alt for nysgerrig til at gå 9mdr uden at vide om det er en prins eller prinsesse der kommer til verden...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2011

Nimbus1984

Nej det vil jeg absolut ikke, men manden min vil gerne, så måske han får det at vide. Jeg vil helst overraskes ved fødslen, da min svigerinde siger at det er det eneste gode ved en fødsel. Udover at baby komme ud selvfølgelig

Anmeld

30. august 2011

SLC

Jeg ville ikke vide det og manden ville, men uden overtalelse fik jeg miiiin vilje . .så vi vil ikke have det at vide - bliver skønt at få overraskelsen når jeg føder . .

Anmeld

30. august 2011

katrineoerum

Jeg vil gerne vide det for så kan man købe tøj i farver. Ellers begynder bedste forældrene bare at strikke i gult og mint grøn og det gider jeg altså ikke have mit barn i :-)

Anmeld

30. august 2011

Bette-mor9o

Vi vil vide det :-)

Anmeld

30. august 2011

LouiseRH

Jeg vil også vide det :-)

Synes det er meget sjovere at kunne købe tøjet og indrette værelset efter et specielt køn :-)

Anmeld

30. august 2011

LouiseRH

Jeg vil også vide det :-)

Synes det er meget sjovere at kunne købe tøjet og indrette værelset efter et specielt køn :-)

Anmeld

31. august 2011

Dorthe77

Vi vil også gerne vide det. Både fordi vi ikke kan vente, men også af praktiske årsager, så alt ikke behøver at være neutralt

Anmeld

2. september 2011

sheila83

Vil helt klart også vide det så det ikke længere kun er en "den" derinde....

og så man kan købe tøj i farver osv...

Anmeld

3. september 2011

caceca

Vi vil også helt klart vide om det er en pige eller dreng

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.