Nu pakker vi...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

500 visninger
8 svar
0 synes godt om
14. januar 2009

Sofie

NU.. Lige om lidt ihvertfald, pakker vi hele lejligheden ned og så flytter vi.. JUBIIIIII Lige indtil igår aftes, har vi ikke turde tro på noget som helst og var faktisk i den situation at vi måtte blive i lejligheden, da vi ikke har fået den solgt. Jeg har bare tudet og været så ked over, at skulle opgive huset som lige pt. er vores største drøm. Muligheden for os ville være at sige nej til huset og melde børnene ind i instution i Kbh igen og så måtte jeg sige mit job op og gå hjemme med dem indtil de igen fik plads herinde, men altså, det var jo heller ikke særlig holdbart :-(

Jeg ville under alle omstændigheder være nød til at sige op, da jeg ikke vill blive ved at kører den lange tur (specielt om morgenen når jeg har fri) og hvor skulle vi ellers gøre af børnene? De kan jo ikke lige få en instutionsplads i Kbh igen.

Men igår aftes kom der en frelsende engen.. Og vi har fået lov at låne til indskudet til huset.. Det er 3 mdr huslele i dep og så feb huslejen så det er lige under 30000 vi skulle bruge. Penge som vi har i lejligheden, men som vi ikke kan få fri, før lejligheden er solgt.. men nu ser det alligevel ud til at lykkes og det fine girokort kan blive betalt i morgen hvor det er sidste frist JUBIIIII!!!

Vi er simpelthen bare så glade og lettede. Det giver os også lige en ekstra måned til at få solgt lejligheden (ikke at det måske hjælper) og hvis vi skal betale dobbelt husleje i marts, må vi gøre det og så må vi virkelig stramme ballerne sammen indtil lejligheden er olgt, for det er altså lige temmelig mange penge ekstra vi skal betale pr. måned, indtil lejlighed er solgt.. Vi har mulighed for det, men det kommer til at være meget stramt i budgettet, så det hedder lige nogle extra vagter til hende Sofie..

Men altså, er bare så lykkelig for at vi alligevel kan flytte ud i huset, trods det jo ikke er på de aller bedste præmisser.

Kh Sofie-som seriøst nu skal pakke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2009

karina1980

ej hvor fedt, tillykke med det,

så må i heller få pakket, så i er klar til at flytte

Anmeld

14. januar 2009

tumle81

Arj hvor fedt for jer søde

Det er rigtig dejligt for jer, det er fedt med mere plads *s*

Knus Kathrina

ps håber I snart kommer af med lejligheden...

Anmeld

14. januar 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Det er jeg sku glad for at høre. I bliver nødt til at springe ud i det også flytte Så ordner resten sig. På den ene eller anden måde!!!...

Jeg krydser alt hvad jeg kan, for at det skal gå så hurtigt som muligt og glæder mig for vildt, til at få jer som 'lokale'

KRAM

Anmeld

15. januar 2009

Marie;-)

Fedt Sofie!!!

Håber jeres lejlighed bliver solgt MEGET snart!

Anmeld

15. januar 2009

Tina2

Hvor FEDT, Sofie!!!!! Det er bare fantastisk!!!!
Det blir SÅ godt for jer at komme ud hvor der er luft omkring jer, have osv.... You're gonna love it!!!!!

Jeg X'er for jeres lejlighed snart er solgt, det er jo ikke det allerbedste tidspunkt at sælge på, men jeg håber virkelig heldet er med jer

Glæder mig til at høre mere.....

Stort knus Tina (som IKKE savner lejligheden og at bo midt i Aalb)

Anmeld

16. januar 2009

Heidimed lea

skønt dejlig med ny bolig.. held og lykke
knus Heidi

Anmeld

16. januar 2009

lene

skønt i kan komme idre, krydser for at i snart har solgt lejligheden
knus lene

Anmeld

16. januar 2009

Strack

Hvor dejligt det lykkedes her til sidst

pøj pøj med pakning og flytning.. glæder mig til at se billeder *S*

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.