NU.. Lige om lidt ihvertfald, pakker vi hele lejligheden ned og så flytter vi.. JUBIIIIII Lige indtil igår aftes, har vi ikke turde tro på noget som helst og var faktisk i den situation at vi måtte blive i lejligheden, da vi ikke har fået den solgt. Jeg har bare tudet og været så ked over, at skulle opgive huset som lige pt. er vores største drøm. Muligheden for os ville være at sige nej til huset og melde børnene ind i instution i Kbh igen og så måtte jeg sige mit job op og gå hjemme med dem indtil de igen fik plads herinde, men altså, det var jo heller ikke særlig holdbart :-(
Jeg ville under alle omstændigheder være nød til at sige op, da jeg ikke vill blive ved at kører den lange tur (specielt om morgenen når jeg har fri) og hvor skulle vi ellers gøre af børnene? De kan jo ikke lige få en instutionsplads i Kbh igen.
Men igår aftes kom der en frelsende engen.. Og vi har fået lov at låne til indskudet til huset.. Det er 3 mdr huslele i dep og så feb huslejen så det er lige under 30000 vi skulle bruge. Penge som vi har i lejligheden, men som vi ikke kan få fri, før lejligheden er solgt.. men nu ser det alligevel ud til at lykkes og det fine girokort kan blive betalt i morgen hvor det er sidste frist JUBIIIII!!!
Vi er simpelthen bare så glade og lettede. Det giver os også lige en ekstra måned til at få solgt lejligheden (ikke at det måske hjælper) og hvis vi skal betale dobbelt husleje i marts, må vi gøre det og så må vi virkelig stramme ballerne sammen indtil lejligheden er olgt, for det er altså lige temmelig mange penge ekstra vi skal betale pr. måned, indtil lejlighed er solgt.. Vi har mulighed for det, men det kommer til at være meget stramt i budgettet, så det hedder lige nogle extra vagter til hende Sofie..
Men altså, er bare så lykkelig for at vi alligevel kan flytte ud i huset, trods det jo ikke er på de aller bedste præmisser.
Kh Sofie-som seriøst nu skal pakke
Anmeld