Ny herinde

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

396 visninger
3 svar
0 synes godt om
29. august 2011

december-babyen

Jeg er gravid i uge 23+1 og har haft en del op og nedture i hele graviditeten.

Jeg var meget syg med opkastninger i starten af graviditeten hvilken bevirkede at jeg tabte mig 8 kg fra næsten 92 kg til 84 kg.

Da jeg så for 2 mdr siden begyndte at spise igen så tog det fuldstændigt overhånd da jeg mentalt prøvede at indhente det tabte og opveje for de forfærdelige måneder uden mad.

Resultat: +10 kg. på 2 mdr

Nå men har så besluttet mig for at jeg virkelig må til at tage mig sammen nu for er oppe på 94 kg. og har stadig lang tid tilbage inden min lille bebs kommer til verden.

Jeg vil ikke på slankekur og har ingen intentioner om at tabe mig i vægt men simpelthen begynde at spise sundt og hensigtsmæssigt igen.

Jeg grovæder alt hvad der kan grovædes: smør, chokolade, chips, sodavand, pålægschokolade, fløde osv osv...det er forfærdeligt.

Derfor er min plan at undlade alt det åbenlyse usunde, spise mere grønt og fiberrigt, skære lidt ned på frugten, ingen sodavand andet end lidt pepsi max

Jeg vil dog stadig unde mig selv lidt sødt engang imellem for ellers bliver det for surt og som gravid oplever jeg stadig nogle cravings som jeg også vil tillade mig selv i kontrollerede mængder

Ønsk mig held og lykke tøser, for får sandelig brug for det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2011

Mom2012

december-babyen skriver:

Jeg er gravid i uge 23+1 og har haft en del op og nedture i hele graviditeten.

Jeg var meget syg med opkastninger i starten af graviditeten hvilken bevirkede at jeg tabte mig 8 kg fra næsten 92 kg til 84 kg.

Da jeg så for 2 mdr siden begyndte at spise igen så tog det fuldstændigt overhånd da jeg mentalt prøvede at indhente det tabte og opveje for de forfærdelige måneder uden mad.

Resultat: +10 kg. på 2 mdr

Nå men har så besluttet mig for at jeg virkelig må til at tage mig sammen nu for er oppe på 94 kg. og har stadig lang tid tilbage inden min lille bebs kommer til verden.

Jeg vil ikke på slankekur og har ingen intentioner om at tabe mig i vægt men simpelthen begynde at spise sundt og hensigtsmæssigt igen.

Jeg grovæder alt hvad der kan grovædes: smør, chokolade, chips, sodavand, pålægschokolade, fløde osv osv...det er forfærdeligt.

Derfor er min plan at undlade alt det åbenlyse usunde, spise mere grønt og fiberrigt, skære lidt ned på frugten, ingen sodavand andet end lidt pepsi max

Jeg vil dog stadig unde mig selv lidt sødt engang imellem for ellers bliver det for surt og som gravid oplever jeg stadig nogle cravings som jeg også vil tillade mig selv i kontrollerede mængder

Ønsk mig held og lykke tøser, for får sandelig brug for det

Velkommen Håber du får lige så meget glæde af siden som jeg har! 

Anmeld

29. august 2011

december-babyen

Tak tak

Mente dog ikke jeg er ny herinde på siden men bare i debat rummet til dem som vil tabe sig/spise sundere

Anmeld

30. august 2011

december-babyen

Dag 1 i min kost omlægnings:

Startede morgenen med at kaste op ned i min tallerken med havregryn  Fortsatte videre ud på toilettet og tilsidst i håndvasken da jeg troede det var ovre

Ja min søn blev ikke ligefrem overvældende begejstret

Har tænkt mig at føre en form for maddagbog herinde hvor jeg løbende igennem dagen opdaterer. Dette vil hjælpe mig til at spotte alt det usunde jeg måske spiser og vær mere opmærksom på min kost

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.