Jeg er gravid i uge 23+1 og har haft en del op og nedture i hele graviditeten.
Jeg var meget syg med opkastninger i starten af graviditeten hvilken bevirkede at jeg tabte mig 8 kg fra næsten 92 kg til 84 kg.
Da jeg så for 2 mdr siden begyndte at spise igen så tog det fuldstændigt overhånd da jeg mentalt prøvede at indhente det tabte og opveje for de forfærdelige måneder uden mad.
Resultat: +10 kg. på 2 mdr 
Nå men har så besluttet mig for at jeg virkelig må til at tage mig sammen nu for er oppe på 94 kg. og har stadig lang tid tilbage inden min lille bebs kommer til verden.
Jeg vil ikke på slankekur og har ingen intentioner om at tabe mig i vægt men simpelthen begynde at spise sundt og hensigtsmæssigt igen.
Jeg grovæder alt hvad der kan grovædes: smør, chokolade, chips, sodavand, pålægschokolade, fløde osv osv...det er forfærdeligt.
Derfor er min plan at undlade alt det åbenlyse usunde, spise mere grønt og fiberrigt, skære lidt ned på frugten, ingen sodavand andet end lidt pepsi max 
Jeg vil dog stadig unde mig selv lidt sødt engang imellem for ellers bliver det for surt og som gravid oplever jeg stadig nogle cravings som jeg også vil tillade mig selv i kontrollerede mængder 
Ønsk mig held og lykke tøser, for får sandelig brug for det 
Anmeld