Prale-indlæg :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

456 visninger
4 svar
0 synes godt om
29. august 2011

Hailiesmom11

Er så stolt af min datter der her d. 10. september bliver 3 mdr OG hun sover allerede igennem og det har hun gjort de sidste 2 uger

Hun sover fra omkring kl 22-7.30 så det jo bare fantastisk og så i løbet af dagen tager hun 4 timers middagslur

Ville sådan set ikke rigtig noget med dette indlæg udover at fortælle hvor stolt jeg er

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2011

LinLin

Skønt! - det gjorde min ældste også (nr. 2 var hele 4 mdr inden han gad sove igennem )

Anmeld

29. august 2011

B&J

NYD DET NYD DET man kan ikke gøre andet her hjemme vist vi næsten ikke hvad søvn var

Anmeld

29. august 2011

JeNoVa

Jeg er godt nok vildt misundelig. Mine tvillinger er snart 6 måneder gamle, og de sover bare slet, slet ikke igennem. Jeg er gerne vågen 4 gange hver nat, og det lyder nok af meget, men det har været meget, meget værre.

Anmeld

29. august 2011

Hailiesmom11

Det skal så også lige siges at hun er flaskebarn og har hørt de har nemmere ved at sove igennem  Aner ikke om det passer..

Men har generelt bare været mega heldig med at få en supernem datter hun eer god til at være ved andre mennesker, sover og spiser som hun skal og oveni var det også en supernem fødsel

ER BARE EN SUPERSTOLT OG GLAD MOR

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.