Sko, gallakjole, kjoler, jakke, div.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
2.464 visninger
4 svar
0 synes godt om
29. august 2011

cnmigo

Se min mappe her og byd hvis du er interesseret

http://www.facebook.com/media/set/?set=oa.243077079065933&type=1

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2011

DortheSimonsen

Jeg tror du har gjort, så det kun er dine venner, der kan se det

Anmeld

29. august 2011

cnmigo

Argh øv - det er nok fordi gruppen er lukket så... Ih altså. nå smidder billederne ind så:

Desigual forår/sommer jakke sælges.
Det er str. 38, men er meget lille i størrelsen, hvorfor den sælges (for lille). Har kun været prøvet på og derfor helt som ny. Pris i butikkerne 1199 kr.

Super fed taske i farven "muldvarp" med seje detaljer med nitter. Både kort og lang strop der kan klikkes af. 2 rum med hver sin lynlås - plads til mobil. Aldrig brugt.

Super fed og moderne "lak" jakke sælges! Str. M - aldrig brugt, kun prøvet på (for lille). "TRF"

Taske fra Daniel Ray. Kunstlæder. Et stort rum med mobilrum og lille rum med lynlås. Skulderstropper med justering. Aldrig brugt.

Smarte sommersko str. 40 fra "Sally O'Hara" i farverne hvid, lyserød og beige med søde detaljer. Brugt 1x

MEGA fede støvler i smuk leverbrun farve fra Italien. Lynlås hele vejen op, spids snude str. 41. Kvalitetsstøvle. Brugt, men meget få gange.

Fede støvler fra "Spot On" str. 40, skaftet kan foldes op/ned. Det er foldet ned på billedet. Kun brugt 1x (for lange)

SUPER fede sko fra Bianco, elsker de sko men kan desværre ikke gå med dem - de gnaver (jeg er meget sart hermed). Str. 40. Brugt men meget få gange af meget kort tid.

Fede støvler med spids snude fra "Graceland" str. 39. Brugte men ikke slidte. Fed detalje på anklen med sølvspænde. Lynlås halvvejs op.

Super fede støvletter fra H&M str. 40 - kun brugt 1x, med snørre og lynlås. Petroliumsfarvet skind med pink foer.

Dyrberg Kern ring, guld med stor "gennemsigtig" sten - str. III.
Ca. 1cm tyk/bred på bredeste sted ved stenen.

Jasmin guitar, der medfølger en tuner, nye strenge og en plektar. 

Gym Ball m. pumpe.

Pynteblomster i glas 2 slags.

Granitplade - sort/grå
40x35x2 cm.

LEGO radio, min datters - kun brugt få gange da hun har et stereoanlæg, som hun bruger i stedet. Netpris 249 kr. 

Vi gav 299 i sin tid.

Stentøj - brugt men meget velholdt.
Sælges kun samlet - giv et bud:
12 kopper
12 underkopper
12 sidetallerkner
flødeskål
sukkerskål
sy ltetøjsskål
12 spisetallerkner
12 dybe tallerkner
12 frokosttallerkner
2 fade
2 sovseskåle
4 kartoffelskåle
2 grydeskåle m/låg.
Skal afhentes

Super fed kjole str. S/M med korset-detalje på brystet. byd

Gul "sommer" kjole str. 38 - lynlås bagpå, tykt/tungt stof. Brugt 1 gang. Byd

Turkis "sommer" kjole str. 38 - lynlås bagpå, tykt/tungt stof. Aldrig brugt. Byd

Super flot galla/festkjole i bordeaux med metallic-effekt. "slids-agtig" detalje i den ene side. Lynlås. Aftagelig pynteblomst ved bryst.
Matchende sjal - str. 34. Brugt 1 gang.
Byd.

Sølv bolero, kun prøvet på. Str. M.
Byd,

Super lækker, tykt foret vest fra Only. str. S.
Brugt men god stand. byd

Skind vest med "mink" str. M. Hvid.
Der mangler 2 "hægter" men den sidder rigtig fint alligevel. Bælte.
byd.

Blågrå nederdel fra H&M aldrig brugt, prismærke sidder stadig på. Købspris 249 kr. Str. 38. byd

"puf" top som jeg kalder den Turkis og sort mønstret. Str. M.
byd

"puf" top igen i hvid/sort mønster. Str. M.
byd

Super funky leggins str. M aldrig brugt, kun prøvet på. Prismærke stadig på.
Elastikeffekt på benene. Guld farvet. 
byd

Super moderne lavtaljede "lak" leggins/bukser med lynlås foran. Str. M.
Kun prøvet på - men efter 2 fødsler er mit bækken ikke så "smalt" som tidligere
byd.

Lækker rød uldfrakke. Brugt og en smule fnullet. Ingen mangler.
Str. M.
byd

Seje lyserøde/grønne/grå/hvide militær bukser str. XS fra Sisters Point. Lavtaljede.
Muligvis lille plet på det ene knæ, men bemærkes ikke.
byd.

Pyh det tog tid

Smid et bud - bor postnummer 8362 Hørning - det er mellem Skanderborg og Aarhus, Østjylland.

Anmeld

2. september 2011

Tim30

Hold kæft du har mange fede ting der, jeg er godt nok helt vild med den første jakke, hvad skal den koste?

Og så er der også lige "Turkis "sommer" kjole str. 38 - lynlås bagpå, tykt/tungt stof. Aldrig brugt.", nøj den er også lækker! Hvad skal den koste? Og er det en du har købt her ? (Undskyld linket, det er ikke for at ødelægge dine salgs annoncer, jeg synes bare jeg har set en der mindende om den der engang)

Anmeld

2. september 2011

cnmigo

Jeanette29 skriver:

Hold kæft du har mange fede ting der, jeg er godt nok helt vild med den første jakke, hvad skal den koste?

Og så er der også lige "Turkis "sommer" kjole str. 38 - lynlås bagpå, tykt/tungt stof. Aldrig brugt.", nøj den er også lækker! Hvad skal den koste? Og er det en du har købt her ? (Undskyld linket, det er ikke for at ødelægge dine salgs annoncer, jeg synes bare jeg har set en der mindende om den der engang)

Hejsa, mange tak

Desværre må man jo indimellem tømme lidt ud af garderoben

Jamen jeg syntes du skal prøve at komme med et bud - og nej kjolen er købt i udlandet, ikke via linket (kan ikke finde en der ligner på linket?)

Jakkens pris i butikken er som skrevet 1199 kr. og kjolen mener jeg at jeg gav 400 for. Kjolen er aldrig brugt, det samme med jakken *øvs*

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.