Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Før og efterbillede har nu tabt i alt 10kg jubiii
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hvor er det bare flot klaret!!! Jeg skal gerne tabe mig 5-8 kg., men kan bare ikke komme igang... Det er ikke nemmere at komme igang når vejret er sådan som det er lige nu
mullesmith2 skriver: Før og efterbillede har nu tabt i alt 10kg jubiii
1000% Sååååååååå Flot
hvor er du stærk ! Tillykke med tabet , det er både godt Og Sundt.
Hvad har du gjort jeg mangler 7kg
Ej hvor er det bare super super super flot, og sikke en forskeld hvor er det bare super super dejligt
Tak Jeg skal stadig tabe 20kg endnu så er kun 1/3 igennem mit vægttab men det er da en milepæl der er rundet Jeg har udelukkende ændret kosten. Spist mindre og mange flere grøntsager end jeg plejer. Så har jeg ellers talt kalorier skrevet ned hvad jeg har spist og tænkt over om det nu er det værd at spise et eller andet usundt hver gang jeg fik lyst. Jeg har ikke holdt mig fra noget har bare spist meget mindre.
Hvor er du sej!!! Tillykke!!! Hvor lang tid har det taget dig at tabe det?? Rigtig flot!!
Det er bare så godt gået!! Vildt så meget det ses i ansigtet! Dit hår er nu også lidt lækkert, ikke?
Det er bare fedt at smide de satans kilo! Har selv smidt 18 kg, men mangler stadig 12 kg! Men jeg har også været en gris den sidste måned
Hvor er du bare sej !
Og det nye hår klær dig (;
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128