Så blev det til et par pige overalls :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. august 2011

millesofie

bullerbassen skriver:

Mange tak - kom du igang med sy maskinen ????

ja ja  men er jo langt fra lige så god som dig

det er intil videre "kun" blevet til et regnslag til vognen og en nededel til mig  men jeg skal nok få lært det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2011

Vial

bullerbassen skriver:

Mange tak - dem her er til salg ( eller kommer , mangler lige knapper )

Hvilken str skal du bruge ??

Hvad koster sådan et par?

OG er de tynde eller kan man bruge dem til vinter.

Alle de fine bukser du har syet til mine børn er nu pænt pakket ned og skal frem til næste sommer, hvor jeg tror, at de stadig kan passe dem. De var heldigvis dejig store i livet. Er børnene blevet for lange.. ja, så er det jo bare stumpebukser..

Anmeld

29. august 2011

bullerbassen

Malunsesmutti skriver:

92/98? Og så så jeg lige en anden tråd.. Vil nok hellere have drenge designet- bare i pigefarver.. Altså den med den firkantede lomme- og stjerner.... 

Skal prøve og se efter mønster til str - har nemlig p.t kun denne.

Prøvet at lave lidt nye så de ikke bliver ens  også som de er lavet i modellen eller bare med stjerner & lomme

Anmeld

29. august 2011

bullerbassen

millesofie skriver:

ja ja  men er jo langt fra lige så god som dig

det er intil videre "kun" blevet til et regnslag til vognen og en nededel til mig  men jeg skal nok få lært det

Altså man skal jo starte et sted - det gjorde jeg også ...

jo mere man laver jo bedre bliver det

Anmeld

29. august 2011

bullerbassen

KaMa skriver:

Hvad koster sådan et par?

OG er de tynde eller kan man bruge dem til vinter.

Alle de fine bukser du har syet til mine børn er nu pænt pakket ned og skal frem til næste sommer, hvor jeg tror, at de stadig kan passe dem. De var heldigvis dejig store i livet. Er børnene blevet for lange.. ja, så er det jo bare stumpebukser..

Hej Karina

Har ikke sat nogen fast pris på dem , da jeg først lige er startet med at " lege " med dem. Men der går jo en del stof & tid på dem..

Hvad vil du give

De er jo lavet i babyfløjl ikke super tykke men heller ikke tynde som de andre. Vil sige de kan bruges som de er , og på RIGTIG kolde dage evt med strømpe bukser under.

Snakkede med hende damen i stof forretningen, hvad hun anbefalede til efterår / vinter & hun sagde fløjl.

Som hun så klogt sagde - børn er jo indenfor og lege , når de skal ud er de pakket godt ind. De render ikke ind og ud som os.

Tænker også de kan bruge de andre til sommer igen ellers som knickers som du siger - jeg har lavet mange til Silas i både short men også 3/4 bukser

Anmeld

29. august 2011

Frejasmor

bullerbassen skriver:

Mange tak man kan ikke være lige god til det hele.

Er sikker på du er god til at - Synge måske

Ha ha nej heller ikke det

Anmeld

29. august 2011

BetonSlotsPrinsesserne

Wouw

Anmeld

29. august 2011

Vial

bullerbassen skriver:

Hej Karina

Har ikke sat nogen fast pris på dem , da jeg først lige er startet med at " lege " med dem. Men der går jo en del stof & tid på dem..

Hvad vil du give

De er jo lavet i babyfløjl ikke super tykke men heller ikke tynde som de andre. Vil sige de kan bruges som de er , og på RIGTIG kolde dage evt med strømpe bukser under.

Snakkede med hende damen i stof forretningen, hvad hun anbefalede til efterår / vinter & hun sagde fløjl.

Som hun så klogt sagde - børn er jo indenfor og lege , når de skal ud er de pakket godt ind. De render ikke ind og ud som os.

Tænker også de kan bruge de andre til sommer igen ellers som knickers som du siger - jeg har lavet mange til Silas i både short men også 3/4 bukser

Vil helst ikke give noget lige nu. Brugte 3000 på sko i sidste uge og ugen før et par tusinde på overtøj og regntøj.. SÅ dyrt at have børn.

Nu mangler jeg at købe overalls/bukser og lidt tykkere bluser. Skal være lidt billigt, da det skal bruges i vuggestue og man efterhånden kan se bunden i min pengetank (eller skal vi ikke bare sige, at jeg bruger af bankens pengetank!!!).

Jeg ville bare gerne vide, hvad de kostede, så kunne jeg overveje et par til hver - sådan til pænt brug evt om en måneds tid. Så kigger bare med her på siden.

Anmeld

29. august 2011

bullerbassen

Frejasmor skriver:

Ha ha nej heller ikke det

ha ha jamen så et eller andet  hi hi tænkte du var god til at synge.. Det ville jeg så gerne kunne, har sagt at i mit næste liv vil jeg være sanger . Og min søde mand siger jeg nok snart skal begynde og øve mig 

Anmeld

29. august 2011

bullerbassen

KaMa skriver:

Vil helst ikke give noget lige nu. Brugte 3000 på sko i sidste uge og ugen før et par tusinde på overtøj og regntøj.. SÅ dyrt at have børn.

Nu mangler jeg at købe overalls/bukser og lidt tykkere bluser. Skal være lidt billigt, da det skal bruges i vuggestue og man efterhånden kan se bunden i min pengetank (eller skal vi ikke bare sige, at jeg bruger af bankens pengetank!!!).

Jeg ville bare gerne vide, hvad de kostede, så kunne jeg overveje et par til hver - sådan til pænt brug evt om en måneds tid. Så kigger bare med her på siden.

Avvvssss 3000 ( TUSIND ) på sko GISP... Ja det er ski ikke billigt og da slet ikke med 2 der skal have hele tiden...

Kender det alt for godt... Der er så meget der skal købes forår & efterår .

Jamen helt billige er de nok ikke - Hvis du " bare " skal bruge dem til vuggestuen ( var de ikke startet i dagpleje ??? )

Umiddelbart tænker jeg 200 inkl men igen har ikke sat mig fast..

Har lavet et par drenge også - du følger bare med .. Der kommer flere hen af vejen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.