Tillykke med sønnike, Sloggi

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

832 visninger
3 svar
0 synes godt om
29. februar 2008

Kaufie

Håber I får en god dag - det må sgi da være lidt specielt at have fødselsdag lige netop idag, som jo kun er der hvert 4. år. Plejer I at fejre ham d.28 feb eller 1 marts de andre år?

Mette, der lige råber Hurra, så det kan høres til den anden ende af Nr.sundby

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. februar 2008

Loggidut

Mette Kaufmann skriver:

Håber I får en god dag - det må sgi da være lidt specielt at have fødselsdag lige netop idag, som jo kun er der hvert 4. år. Plejer I at fejre ham d.28 feb eller 1 marts de andre år?

Mette, der lige råber Hurra, så det kan høres til den anden ende af Nr.sundby

tak for det...ja det dilemma diskuterede vi ret meget...ihvertfald til at starte med!
nu var vi bare så heldig at det år han blev 1 faldte 1 marts på en lørdag...og så vedtog jeg det...ha ha...så det er som regel den 1 marts vi fejre ham...diskutionen kørte meget på...fra mig af...at han jo ikke havde fødselsdag før den 28...men efter...altså da jeg fødte kom han ud 5 minutter over 24.00 efter den 28...og derfor holder jeg på at han er kommet efter den 28...men som mn mor også sagde...ja men han er jo ikke martsbarn...bla bla...så diskutionen kørte i et helt år...og da så 1 marts faldt på en lørdag blev det holdt der...og alle var så enige om at man bør holde fast ved den dato man er begyndt med...så jeg fik min vilje....(som sædvanlig...hæ hæ)

desuden er det ret sjovt...de ville have mig med i tv nord (mener jeg det var) fordi Chr er den første der er født på aalborg sygehus netop på den dag...mwn jwg nægtede og så måtte sidekammeraten tage æren...ville sgu ikke ligge der og ligne udskidt øblegrød...lol...men vi fik en gratis autostol, blomster, rabat på tøj, 2 kasser øl fra Kvickly (til faderen)...ja der var en masse hurlumhej fordi han er født den dag...men jeg nød nu bare at han var kommet....lol...

well....måske kommer der andre her på forummet som føder i dag...og det bliver ret spændene at høre om...så det glæder jeg mig nu lidt til.

knus fra sloggi, som lige siger tak!

ps/syntes nu egentlig det er mest synd for knægten...han bliver altid drillet med at nu er han 1 år og nu er han 2 år....i år hedder det så bare at nu er han 3 år...og jeg plejer at lukke munden på folk når de siger det, ved at sige...ja og han er 72 inden han får kørekort...så bliver folk paffe...holder mund...og regner i stedet...for det kan du ikke altid få til at passe...lol...så kan de lær det!(L)

Anmeld

29. februar 2008

Mie A

Ja et stort tillykke med din dreng.... :)
Min store pige er fra den 21. februar 04, jeg var virkelig bange for at jeg skulle gå over tid dengang, da jeg slet ikke kunne forholde mig til at hun så ikke havde en "rigtig" fødselsdag. Kan godt se i dag, at det er noget pjat. De skal jo nok få en fødselsdag uanset hvad :D Og med alle de gaver du fik, så kunne hun da godt have ventet lidt længere tid, med at komme ud :D:D:D:D:D

Knus Mie - med ÆGTE morgenhår

Anmeld

29. februar 2008

linemus

Tillykke tillykke med sønnike!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.