Så var vi til scanning og nu har jeg et spørgsmål?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

824 visninger
12 svar
0 synes godt om
29. august 2011

Liljesilas

Så var vi til scanning og fik lagt terminen til 5. marts og jeg fik lov at få et planlagt kejsersnit ugen op til!

Men så kommer mit spørgsmål :0)

Min mand er sikker på han så at bernet havde en tissemand haha. Jeg så ikke noget og jordmoderen sagde heller ikke noget om det - han sagde det først da vi kom ud fra scanningen.. Men er der over hovedet muligt at se kønnet i uge 13+0???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2011

NinaNymannMadsen

har hørt at nogen kan se det men det er noget med et eller andet der nede. men det er ikke nemt at se når man ikk er længere henne da man somregl vidst først kan se kønnet efter uge 14.
det kan ha været ønsketænkning fra den mand af jo det ved man jo aldrig.

men så længe barnet er sund og rask og vokser som det skal så er det det vigtigste

Anmeld

29. august 2011

Nessie

Ha ha, spændende

Jeg ved ikke om man kan se det allerede, vi fik intet at vide til NF, men spurgte så heller ikke.

Gad vide om I kan vente helt til MD skanningen med at få det at vide, nu har I jo allerede tankerne på en dreng

Anmeld

29. august 2011

twinny

Vi fik skønnet kønnet til NF (12+) og det var rigtigt... Men begge køn har tapper på dette tidspunkt. Men det kommer an på vinklen af tappen..

Anmeld

29. august 2011

CamillaValby

En veninde fik afvide at hun ventede en dreng til NF og det holdte stik.

Men som en anden skriver så har begge en tap på det tidspunkt, så det kan være at barnet snyder lidt hihi

Anmeld

29. august 2011

Silja&Noam

Vi skal til kønsscanning i uge 13 hos jordemoder.dk så ha det vil jeg mene man kan

Anmeld

29. august 2011

Neon

Jeg var 12+1 til NF og spurgte om man kunne se kønnet, hun sagde at det var for tidligt at se, fordi kønsdelene lignede hinanden utrolig meget så tidligt.

Anmeld

29. august 2011

Frk.S

Ja, som de andre skriver, så er der tap på begge køn på det tidspunkt.

Det er vist noget med at trænede øjne kan skønne kønnet ud fra vinklen på "tappen" - men det tvivler jeg på din mand kan.

Anmeld

29. august 2011

Kløver

mayapigen skriver:

Så var vi til scanning og fik lagt terminen til 5. marts og jeg fik lov at få et planlagt kejsersnit ugen op til!

Men så kommer mit spørgsmål :0)

Min mand er sikker på han så at bernet havde en tissemand haha. Jeg så ikke noget og jordmoderen sagde heller ikke noget om det - han sagde det først da vi kom ud fra scanningen.. Men er der over hovedet muligt at se kønnet i uge 13+0???

Jeg har hørt at det tidligste de vil sige noegt er fra 14+0 og de anbefaler at vente til uge 16/17 stykker, da kønnet ligner meget hiananden tidligere og kan blive begge dele

Anmeld

29. august 2011

baby012

ja man kan se det, men det er helt utroligt svært at se så tidligt.. 

begge har jo en tap på dette tidspunkt. så det kan nemt tænkes han har set noget dernede, da de begge har det  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.