Var det mon veer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

452 visninger
5 svar
0 synes godt om
29. august 2011

Frk.S

Ok, frustrationen er total.

I går aftes da kæresten og jeg sad og hyggede med lidt the og et spil Settlers fik jeg pludselig sådan nogle ture med ondt i mave og lænd. Jeg sagde til kæresten, at jeg troede at det kunne ske at være begyndende veer. Og så var vi jo begge helt oppe at køre.

Der kom nok 5-10 stk. med mellem 6 og 20 min. mellemrum - og af varierende styrke. En enkelt af dem fik mig helt til at svede + miste koncentrationen om spillet. Men ellers var de nogenlunde milde. Så de var jo langt fra regelmæssige. Men jeg tænkte, at det var startet.

MEN så stoppede de pludselig igen - og har ikke været der siden. Prøv at spørg om jeg var skuffet...!

Men tror i det var veer? Og skal jeg i så fald regne med, at der snart sker noget?
I dag har jeg haft rigtig mange plukkeveer (uden smerte), men ellers intet.

(Jeg er 40+6 i dag)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2011

mth1987

Måske. Men jeg tror det måsket bare er starten på at din krop skal klargøre sig til en fødsel. Men er ikke læge Jeg havde Kraftige mens. Smerter dagen før jeg fødte men det var non stop fra de gik igang til veerne kom altså de gik ikke i sig selv men havde da pauser i mellem dem

Anmeld

29. august 2011

MaybeBaby

Frk.S skriver:

Ok, frustrationen er total.

I går aftes da kæresten og jeg sad og hyggede med lidt the og et spil Settlers fik jeg pludselig sådan nogle ture med ondt i mave og lænd. Jeg sagde til kæresten, at jeg troede at det kunne ske at være begyndende veer. Og så var vi jo begge helt oppe at køre.

Der kom nok 5-10 stk. med mellem 6 og 20 min. mellemrum - og af varierende styrke. En enkelt af dem fik mig helt til at svede + miste koncentrationen om spillet. Men ellers var de nogenlunde milde. Så de var jo langt fra regelmæssige. Men jeg tænkte, at det var startet.

MEN så stoppede de pludselig igen - og har ikke været der siden. Prøv at spørg om jeg var skuffet...!

Men tror i det var veer? Og skal jeg i så fald regne med, at der snart sker noget?
I dag har jeg haft rigtig mange plukkeveer (uden smerte), men ellers intet.

(Jeg er 40+6 i dag)

Det lyder som veer (siger hende, der også bare venter på, at der sker noget, så har egentlig aldrig prøvet det), men ligegyldigt hvad, så har baby nok bare bestemt sig for, at det ikke var den rigtige dag at have fødselsdag på alligevel. Og krydser fingre for, at der sker noget fraaaaa.... NU AF!

/Mette 37+1

Anmeld

29. august 2011

Muttitil1+1

Jeg oplevede det samme aftenen inden jeg gik i fødsel, så mon ikke det er lige om hjørnet?

Held og lykke med det

Anmeld

29. august 2011

Frk.S

NadiaSK skriver:

Jeg oplevede det samme aftenen inden jeg gik i fødsel, så mon ikke det er lige om hjørnet?

Held og lykke med det

Det håber jeg godt nok det er.

Og tak.

Anmeld

29. august 2011

Frk.S

MaybeBaby skriver:

Det lyder som veer (siger hende, der også bare venter på, at der sker noget, så har egentlig aldrig prøvet det), men ligegyldigt hvad, så har baby nok bare bestemt sig for, at det ikke var den rigtige dag at have fødselsdag på alligevel. Og krydser fingre for, at der sker noget fraaaaa.... NU AF!

/Mette 37+1

Tak for de krydsede fingre.

Håber de hjælper.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.