Sikke en vinter...
Hvis jeg kunne have ønsket mig et andet sted hen, så havde jeg gjort det.
Syntes alle trækker i mig fra alle ender og kanter.. Måske har jeg overset det store "W" folk tror der står på min ryg.. ("W" = wonderwoman)
Det undre mig at nogle mennesker tror at de kan hive alt kræften ud af en og stadig forvente at man yder 110%.
Vi har rendt ud og ind af amagers skadestue og hvidovre hospitals børne- og røngtenafdeling og skadestue i et væk.. Talt med flere sygeplejesker og omkring 16 læger, men stadig ingen kan give os noget svar.. Pigen bliver ved med at have ondt og hæve op. Sidst hævede foden op og gav smerter uden grund lige inden jul.. Om der har været et brud, er de nu også uenige om.
Heldigvis fortalte en god veninde mig lidt om behandlingsgarantien og min ex. og jeg blev enige om at sidste lægebesøg var fuldstændig spild af tid, så nu måtte sagen tages i egen hånd.. 3 måneder efter 1. indlæggelse.
Jesper ringede lidt rundt igår.. først til egen læge.. så til patienvejledningen på hvidovre, derefter patientvejledningen på bispebjerg.. De anbefalede at vi ringede til MR-scanningsafdelingen, hvor vi venter på at få en tid, for de skulle kunne give os et papir på at vi manglede en tid, så vi kan få en tid i det private.
Det gjorde Jesper så. De ville udlevere sedlen for det skabte en masse papirarbejde for dem.. Men de ville godt kigge på hvornår Katrine kom til. Juni var svaret...

Det var bare ikke godt nok.. så Jesper pressede dem og sekretæren ville kontakte en læge og vende tilbage. Det gjorde hun 20 min efter.. Katrine kunne få en tid d. 2. februar. Endelig langt om længe begynder der at ske noget....
Katrine har ligget vågen mange nætter med smerter. Det er ikke altid lige nemt at være 9 år og have smerter i et knæ og en fod. Samtidig har hun måtte indstille alt idræt, incl. hendes elskede atletik.. Hun har tabt 3 kg (10% af hendes vægt), hvilket den sidste læge sagde ikke var helt normalt, men han ville ikke gøre noget ved det.
(Han er overlæge på skadestuen på hvidovre hospital....

)
.... Fortsættes...