Vielse i det fri Århus

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.890 visninger
17 svar
0 synes godt om
29. august 2011

Camillakn

Vil høre om der er nogle som er bleven viet i det fri i Århus kommune?
Har hørt at det sagtens kan lade sig gøre, man skal bare have fat i den rigtige, så hvis nogen af jer lige ved hvem man skal få fat på kunne det være skønt

Takker på forhånd  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2011

Camillakn

Slet ingen med lidt hjælp . ??

Anmeld

29. august 2011

Den lykkelige

Jeg ville gerne det samme bare her i Kalundborg.. fik afvide man ikke kunne få præst ud.. men så var det borgmesteren..

Anmeld

29. august 2011

Camillakn

Den lykkelige skriver:

Jeg ville gerne det samme bare her i Kalundborg.. fik afvide man ikke kunne få præst ud.. men så var det borgmesteren..

Jeg vil heldigvis slet ik vies af en præst så den er løst der

Men ved ik om jeg bare skal ringe ind til borgerservice og spørger, men har bare hørt man blir afvist og får et nej selv om det faktisk godt kan lade sig gøre .. 

Anmeld

29. august 2011

Den lykkelige

Camillakn skriver:

Jeg vil heldigvis slet ik vies af en præst så den er løst der

Men ved ik om jeg bare skal ringe ind til borgerservice og spørger, men har bare hørt man blir afvist og får et nej selv om det faktisk godt kan lade sig gøre .. 

Jeg fik afvide at det var samme vielse som på rådhuset.. bare i det fri.. så man skal vel kontakte dem præcis som hvis man ville på rådhuset.. Ved så bare ikke om det er kommunen.. men lyder da underlig de bare skulle afvise hvis det er en mulighed..

Anmeld

29. august 2011

Camillakn

Den lykkelige skriver:

Jeg fik afvide at det var samme vielse som på rådhuset.. bare i det fri.. så man skal vel kontakte dem præcis som hvis man ville på rådhuset.. Ved så bare ikke om det er kommunen.. men lyder da underlig de bare skulle afvise hvis det er en mulighed..

Sad til bryllup med nogen som skulle vies af borgmesteren i Horsens kommune og de havde flere gange haft ringet og spurgt forskellige steder men fået nej flere gange, men kan så ik huske om de fik fat i borgmesteren som så sagde at det kunne man godt eller hvordan. 

Men ja, det er lidt meget latterligt faktisk at man får et nej når det er en mulighed. Men jeg må da bare prøve at ringe og spørger, har jeg slet ik gjort endnu.. heh, 

Men manden har så heller ik været på knæ endnu, han har bare snakket om at det kunne være sjovt at blive gift D. 12/12-2012 og har faktisk skrevet herinde at vi måske skulle det .. Heh 

Anmeld

29. august 2011

Den lykkelige

Camillakn skriver:

Sad til bryllup med nogen som skulle vies af borgmesteren i Horsens kommune og de havde flere gange haft ringet og spurgt forskellige steder men fået nej flere gange, men kan så ik huske om de fik fat i borgmesteren som så sagde at det kunne man godt eller hvordan. 

Men ja, det er lidt meget latterligt faktisk at man får et nej når det er en mulighed. Men jeg må da bare prøve at ringe og spørger, har jeg slet ik gjort endnu.. heh, 

Men manden har så heller ik været på knæ endnu, han har bare snakket om at det kunne være sjovt at blive gift D. 12/12-2012 og har faktisk skrevet herinde at vi måske skulle det .. Heh 

Kunne også være fedt!!  Jeg vil selv gerne giftes d. 4-8-2012.. Vi blev forlovet her d. 4 så kunne være hyggelig at gøre det på 1 års dagen.. plus min elskede farfar havde fødselsdag den dag (han levede)..
Hvor vil i så gerne vies?

Anmeld

29. august 2011

Camillakn

Den lykkelige skriver:

Kunne også være fedt!!  Jeg vil selv gerne giftes d. 4-8-2012.. Vi blev forlovet her d. 4 så kunne være hyggelig at gøre det på 1 års dagen.. plus min elskede farfar havde fødselsdag den dag (han levede)..
Hvor vil i så gerne vies?

Hvor romantisk

Jamen jeg vil ha et skov bryllup, har altid drømt om at blive viet i en skov mens det er halv mørkt med fakler og lys i træerne

Så det blir nok hvis vi lige finder STEDET ved moesgård skov eller Risskov skov.

Det eneste minus ved den dato er at det er en onsdag. Men vi kan selvfølgelig sagtens blive viet en hverdag og holde festen en anden dag  

Anmeld

29. august 2011

Frk.S

Min søster er blevet viet i det fri i Århus.

De kontaktede nogle forskellige byrådsmedlemmer og spurgte om de ville. De fik en til det - kan desværre ikke huske hvem af dem det var. Men kontakt dem da og hør ad.

Anmeld

29. august 2011

Frk.S

Frk.S skriver:

Min søster er blevet viet i det fri i Århus.

De kontaktede nogle forskellige byrådsmedlemmer og spurgte om de ville. De fik en til det - kan desværre ikke huske hvem af dem det var. Men kontakt dem da og hør ad.

Tilføjelse: Det var Ango Winther de fik til det. Og han havde vist viet flere udenfor, så det er ikke nyt for ham.

Synes i øvrigt han gjorde det rigtig godt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.