1 overnatning ved far nærmer sig :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.287 visninger
11 svar
0 synes godt om
29. august 2011

wamse

Lige en lille opdatering til de, som har fuldt med i skilsmissen, livet efter, samvær og udviklingen med min datter 

Min datter og hendes far har nu set hinanden fast hver anden lørdag i 2½ måned tror jeg efterhånden, og det går så godt. Så nu er det tid til at hun skal prøve at sove hos ham, så om 12 dage, skal hun op til ham og han kommer ned med hende dagen efter. Håber hun kommer til at opleve det bedste fra vores forskellighed, så det ender ud med at være en styrke for hende

Jeg er bestemt ikke enige i alle hans valg, og han har stadig ikke helt fattet at det er helt slut mellem os, men jeg ser hans kæmpe fremskridt, og jeg ved han elsker vores datter.

pssst og så er jeg jo begyndt at se denne her mand, som er så god ved mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2011

mariamiss6

og !!!!!

Totalt i orden update dér

Anmeld

29. august 2011

SaNiNa

Hvor er det bare dejlig positiv at læse et indlæg om dele børn hvor det rent faktisk er positiv.

Da jeres datter, nu er vand til at være sammen med far også er jeg sikker på det nok skal gå rigtig godt.

Syntes virkelig det er flot i kan få det til at køre selvom i ikke er enige om alt ting.

uuuh og denne mand må vi da høre mere om

Anmeld

29. august 2011

wamse

mariamiss6 skriver:

og !!!!!

Totalt i orden update dér

Takker  

Hånden på hjertet, så glæder jeg mig til at hun får samvær med hendes far, og at han kommer ind i kampen nu, for trænger saftsusme til mere mig tid efter jeg fik konstateret en depression. Men ville aldrig gå med til det, hvis jeg ikke mente, at min datter vil få noget godt ud af det

Anmeld

29. august 2011

mariamiss6

wamse skriver:

Takker  

Hånden på hjertet, så glæder jeg mig til at hun får samvær med hendes far, og at han kommer ind i kampen nu, for trænger saftsusme til mere mig tid efter jeg fik konstateret en depression. Men ville aldrig gå med til det, hvis jeg ikke mente, at min datter vil få noget godt ud af det

Prosejsli :D

Anmeld

29. august 2011

SjeBets

wamse skriver:

Lige en lille opdatering til de, som har fuldt med i skilsmissen, livet efter, samvær og udviklingen med min datter 

Min datter og hendes far har nu set hinanden fast hver anden lørdag i 2½ måned tror jeg efterhånden, og det går så godt. Så nu er det tid til at hun skal prøve at sove hos ham, så om 12 dage, skal hun op til ham og han kommer ned med hende dagen efter. Håber hun kommer til at opleve det bedste fra vores forskellighed, så det ender ud med at være en styrke for hende

Jeg er bestemt ikke enige i alle hans valg, og han har stadig ikke helt fattet at det er helt slut mellem os, men jeg ser hans kæmpe fremskridt, og jeg ved han elsker vores datter.

Dejlig indstilling til det Håber du nyder din fridag  

Anmeld

29. august 2011

wamse

SjeBets skriver:

Dejlig indstilling til det Håber du nyder din fridag  

Tror den enten bliver til en bytur med nogle dejlige venner, eller en hygge aften med en dejlig mand  

Anmeld

29. august 2011

N&J

wamse skriver:

Hvor er det en dejlig update.. håber det kommer til at gå fantastisk med lillepigen og du kan få set lidt til den nye mand.. ihhh det er spændende, er rigtig glad på dine vejne. 

Anmeld

30. august 2011

Lisbeth85

wamse skriver:

Dejlig update - har læst med fra sidelinjen kan du tro. Hvor sejt med den søde mand Det er bare rigtig godt til dig

Anmeld

30. august 2011

Dot D

Super godt at høre. Det bliver da hygge med en aften (næsten) alene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.