Hvordan sover jeres på 6 måneder?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.818 visninger
24 svar
0 synes godt om
29. august 2011

Den lykkelige

Min datter sover kun max 3 x 30/45 min. om dagen.. Nogle gange endda kun 2 gange.. Så bliver hun lagt ca. kl 18.30.. sover så til kl. 3, skal lige have en flaske og igen til kl 6.30..
Men synes ikke det er meget i løbet af dagen.. hvad gør jeres??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2011

FruHolm <3

min dreng har siden han var 4 måneder vågnet mellem kl 7-8 om morgenen, 2 timer efter sover han lige 2-2½ time igen er oppe og så tager han ca 2 timer igen om eftermiddagen og kommer i seng omkring kl 20.00 han er 8 måneder nu

Anmeld

29. august 2011

Rødhætte

Den lykkelige skriver:

Min datter sover kun max 3 x 30/45 min. om dagen.. Nogle gange endda kun 2 gange.. Så bliver hun lagt ca. kl 18.30.. sover så til kl. 3, skal lige have en flaske og igen til kl 6.30..
Men synes ikke det er meget i løbet af dagen.. hvad gør jeres??

Williams søvn svinger meget men dagen plejer at se sådan ud:

Vågner kl 5.30 og skal have en flaske og sover så til kl 8.30

Kl 10 formiddagslur - 1-2 timer

kl 13.30 eftermiddagslur - 1-2 timer

kl 17 sen eftermiddagslur - 1 time

kl 19.30 sengetid

Anmeld

29. august 2011

Den lykkelige

Rødhætte skriver:

Williams søvn svinger meget men dagen plejer at se sådan ud:

Vågner kl 5.30 og skal have en flaske og sover så til kl 8.30

Kl 10 formiddagslur - 1-2 timer

kl 13.30 eftermiddagslur - 1-2 timer

kl 17 sen eftermiddagslur - 1 time

kl 19.30 sengetid

Hold da helt op hvor han sover  Ville ønske min datter gjorde det.. så hun måske var mere tilfreds..

Anmeld

29. august 2011

Maja_4000

Caroline gjorde det samme .. Men den sidste måneds tid er hun begyndt at sove riiigtig meget ! Nogle dage tager hun en "lur" på 4 timer !!

Og hun sover desuden igennem og natten .. I nat sov hun 12 timer .. Så hos os svinger det meget (:

Anmeld

29. august 2011

Den lykkelige

MinBabyOscar <3 skriver:

min dreng har siden han var 4 måneder vågnet mellem kl 7-8 om morgenen, 2 timer efter sover han lige 2-2½ time igen er oppe og så tager han ca 2 timer igen om eftermiddagen og kommer i seng omkring kl 20.00 han er 8 måneder nu

Ok  Det er da en god rutine han har haft længe så

Anmeld

29. august 2011

Den lykkelige

Maja_4000 skriver:

Caroline gjorde det samme .. Men den sidste måneds tid er hun begyndt at sove riiigtig meget ! Nogle dage tager hun en "lur" på 4 timer !!

Og hun sover desuden igennem og natten .. I nat sov hun 12 timer .. Så hos os svinger det meget (:

Hold da op... 4 timer  Tror jeg ville rende frem og tilbage og se om der var liv i hende..  Nu når hun jo næsten ikke at ramme madrassen før hun vil op igen..

Anmeld

29. august 2011

Maja_4000

Den lykkelige skriver:

Hold da op... 4 timer  Tror jeg ville rende frem og tilbage og se om der var liv i hende..  Nu når hun jo næsten ikke at ramme madrassen før hun vil op igen..

Jeg vækkede hende til sidst Og var inde og tjekke hende maaange gange :p Hehe 

Nu sover hun 1-2 timer pr. gang .. Og gerne 3 gange i løbet af dagen (:

Anmeld

29. august 2011

Rødhætte

Den lykkelige skriver:

Hold da helt op hvor han sover  Ville ønske min datter gjorde det.. så hun måske var mere tilfreds..

Han har nogle dage hvor han sover noget mindre, men det er også de dage hvor han er pyldret det meste af tiden..

Det skal siges at William ofte vågner efter 30-45 min.. Så skal han lige have sutten og rulles lidt frem og tilbage i vognen. Nogle gange bliver han rigtig sur, men jeg bliver ved for jeg kan se når han har brug for mere søvn.

Måske din datter har svært ved at falde over i den dybe søvn? Når hun vågner efter den korte tid virker hun så frisk?

Anmeld

29. august 2011

Den lykkelige

Rødhætte skriver:

Han har nogle dage hvor han sover noget mindre, men det er også de dage hvor han er pyldret det meste af tiden..

Det skal siges at William ofte vågner efter 30-45 min.. Så skal han lige have sutten og rulles lidt frem og tilbage i vognen. Nogle gange bliver han rigtig sur, men jeg bliver ved for jeg kan se når han har brug for mere søvn.

Måske din datter har svært ved at falde over i den dybe søvn? Når hun vågner efter den korte tid virker hun så frisk?

Nej hun er laaaangt fra frisk.. hun vågner ved at græde.. Og når jeg tager hende op græder hun indtil man begynder aktivere hende og få hende på andre tanker.. tit i hvert fald.. Men hun sover jo hele natten så.. bliver lagt kl ca 19 og kan jo sagtens selt falde i søvn og gå "igennem" de forskellige søvn lag uden problemer.. men ikke i dagtimerne.. Jeg er tit ude og gå tur i 2 timer.. så vågner hun jo og jeg går forsat, men hun kan ikke sove videre.. selvom vognen vugges..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.