lugtgener...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.010 visninger
9 svar
0 synes godt om
29. august 2011

Anonym trådstarter

et lidt pinligt emne.

min kæreste siger at min tissekone lugter, når vi har sex... jeg kan dog slet ikke selv lugte det og har taget noget af det våde og lugtet til det. jeg har prøvet at vaske mig med eddike, men det hjalp ikke rigtig. han siger det ikke er hver gang.

hvad kan det være? har aldrig før fået af vide jeg lugter dernede og synes som regel godt man kan lugte hvis man lugter derfra.

nogen gode råd? kan desvære ikke gøre at i er ano

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2011

Mca<3

Anonym skriver:

et lidt pinligt emne.

min kæreste siger at min tissekone lugter, når vi har sex... jeg kan dog slet ikke selv lugte det og har taget noget af det våde og lugtet til det. jeg har prøvet at vaske mig med eddike, men det hjalp ikke rigtig. han siger det ikke er hver gang.

hvad kan det være? har aldrig før fået af vide jeg lugter dernede og synes som regel godt man kan lugte hvis man lugter derfra.

nogen gode råd? kan desvære ikke gøre at i er ano

Det er satme ik en rar besked at få

Ph værdien dernede ændres jo nemt og så kan man få lidt svamp .

Vasker du dig med intimsæbe dernede ? Det jo vigtigt at du intet andet sæbe bruger dernede .

Jeg gør det at hvis jeg kan mærke ændringer dernede , i form af ekstra udflåd eller andet , så køber jeg en canesten pakning på apoteket . Det er en stik pille og creme , stikpillen fører du op inden sengetid og smører med cremen nogle dage

Så er det med sikkerhed i orden igen dernede

Anmeld

29. august 2011

Anonym trådstarter

Mca<3 skriver:

Det er satme ik en rar besked at få

Ph værdien dernede ændres jo nemt og så kan man få lidt svamp .

Vasker du dig med intimsæbe dernede ? Det jo vigtigt at du intet andet sæbe bruger dernede .

Jeg gør det at hvis jeg kan mærke ændringer dernede , i form af ekstra udflåd eller andet , så køber jeg en canesten pakning på apoteket . Det er en stik pille og creme , stikpillen fører du op inden sengetid og smører med cremen nogle dage

Så er det med sikkerhed i orden igen dernede

tak for svar.

vasker mig altid med intimsæbe og aldrig andet. synes heller ikke der har været tegn på vamp.

har købt de der små stikpiller fra vivag, så må prøve at se om de hjælper.

men burde man ikke kunne lugte selv hvis man lugter? tænker at måske er det ham der er sart?

Anmeld

29. august 2011

Mca<3

Anonym skriver:

tak for svar.

vasker mig altid med intimsæbe og aldrig andet. synes heller ikke der har været tegn på vamp.

men burde man ikke kunne lugte selv hvis man lugter? tænker at måske er det ham der er sart?

Jo det skulle jeg mene at man kunne   måske er han sart , hvis han (undskyld mig)  ligger med hovedet mellem dine ben så kan det da godt være han kan lugte noget , tror da kvinder kan udsende en speciel lugt dernede fra hvis de er tændte ,, Så hvis det var i en sexagt og du ikke ligefrem selv kan lugte noget så tror jeg han er sart  

Anmeld

29. august 2011

Mca<3

Anonym skriver:

tak for svar.

Er du gravid ???? Ved gravide kvinder kan lugte specielt dernede fra pga hormoner

Anmeld

29. august 2011

Anonym trådstarter

Mca<3 skriver:

Jo det skulle jeg mene at man kunne   måske er han sart , hvis han (undskyld mig)  ligger med hovedet mellem dine ben så kan det da godt være han kan lugte noget , tror da kvinder kan udsende en speciel lugt dernede fra hvis de er tændte ,, Så hvis det var i en sexagt og du ikke ligefrem selv kan lugte noget så tror jeg han er sart  

det var under sex, men han havde dog ikke hovedet dernede. bliver bare ofte meget våd, så tænkte det kunne være det. 

håber ikke jeg er gravid da, det er rimelig nyt vores forhold. men kan man ikke også "lugte" når man er i ægløsningsperioden? det kunne nemlig godt passe med der da han sagde det

Anmeld

29. august 2011

Mca<3

Anonym skriver:

det var under sex, men han havde dog ikke hovedet dernede. bliver bare ofte meget våd, så tænkte det kunne være det. 

håber ikke jeg er gravid da, det er rimelig nyt vores forhold. men kan man ikke også "lugte" når man er i ægløsningsperioden? det kunne nemlig godt passe med der da han sagde det

Jo det kan man også godt når man har æl   der skal ikke meget hormonelt til før der er ballade i ph værdien forneden ..

Ej undskyld det lyder lidt ulækkert men har en gang læst at hvis man er rigtig våd så kan man udskille en fiskelugt dernede fra

Ved dog ikke om det var mænd , kvinder eller begge   Det lyder sgu lidt nasty og du havde nok selv bemærket det hvis det var sådan en lugt

Anmeld

29. august 2011

Anonym trådstarter

Mca<3 skriver:

Jo det kan man også godt når man har æl   der skal ikke meget hormonelt til før der er ballade i ph værdien forneden ..

Ej undskyld det lyder lidt ulækkert men har en gang læst at hvis man er rigtig våd så kan man udskille en fiskelugt dernede fra

Ved dog ikke om det var mænd , kvinder eller begge   Det lyder sgu lidt nasty og du havde nok selv bemærket det hvis det var sådan en lugt

hæhæ ja det lyder lidt klamt, håber bestemt ikke jeg lugter af fisk.

satser på det er æl der gør det og så tror jeg han er lidt ekstra sart. 

Anmeld

29. august 2011

Mca<3

Anonym skriver:

hæhæ ja det lyder lidt klamt, håber bestemt ikke jeg lugter af fisk.

satser på det er æl der gør det og så tror jeg han er lidt ekstra sart. 

Griner   god fornøjelse fremover .

Anmeld

29. august 2011

Anonym trådstarter

Mca<3 skriver:

Griner   god fornøjelse fremover .

tak og tak for hjælpen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.