forstår ikke mine graviditetsteste :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

730 visninger
10 svar
0 synes godt om
29. august 2011

Anonym trådstarter

Hvade i sidste uge en rød streg på min test .. mener det var den 25.08.11 jeg tog den.. nu har jeg taget en mere (det nemlig imorgen testdagen rigtig er der).. og nu er den mindre tydelig...

hvad betyder det?? kan godt se stregen er bare så nervøs nu over at den ikke er blevet mere tydelig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2011

ønskebørn74

Anonym skriver:

Hvade i sidste uge en rød streg på min test .. mener det var den 25.08.11 jeg tog den.. nu har jeg taget en mere (det nemlig imorgen testdagen rigtig er der).. og nu er den mindre tydelig...

hvad betyder det?? kan godt se stregen er bare så nervøs nu over at den ikke er blevet mere tydelig

Er det den samme type test og taget på samme tid og med det samme at drikke???

Anmeld

29. august 2011

SaNiNa

En streg er en streg. også selvom den ene er mere tydlig enden den anden.

Så længe det ikke bare er kontrol stregen du kan se, men alt den også bliver farvet.

Så stort tillykke

Anmeld

29. august 2011

Anonym trådstarter

ønskebarn74 skriver:

Er det den samme type test og taget på samme tid og med det samme at drikke???

Ja det er den samme test, taget på samme tid og jeg har drukket vand ligesom sidst... :s .. synes bare det virker lidt underligt, blir sku lidt trist selvom jeg godt ved at så længe stregen kommer inden for tiden... dvs de 5min... jeg bruger valmed teste..

Anmeld

29. august 2011

MigSS

Det har intet at sige.. Det kan sagtens også være pga din urin, at der har været flere celler i den ene end den anden mm.. men positiv er positiv om det er tydelig eller ikke så tydelig

Anmeld

29. august 2011

Anonym trådstarter

MigSS skriver:

Det har intet at sige.. Det kan sagtens også være pga din urin, at der har været flere celler i den ene end den anden mm.. men positiv er positiv om det er tydelig eller ikke så tydelig

det var bare det jeg ville høre for at blive lidt rolig igen <3

Anmeld

29. august 2011

Hulubulu86

Jeg prøvede det samme, tog først 2-3 teste der var vildt tydelige (samme dag) og derefter en ny test et par dage senere med en mindre rød streg.

Jeg fik en lille dreng for lidt over 2 uger siden, så tag det roligt

Anmeld

29. august 2011

Anonym trådstarter

Dubai skriver:

Jeg prøvede det samme, tog først 2-3 teste der var vildt tydelige (samme dag) og derefter en ny test et par dage senere med en mindre rød streg.

Jeg fik en lille dreng for lidt over 2 uger siden, så tag det roligt

jeg håber og krydser fingre

og tillykke med den lille

Anmeld

29. august 2011

Hulubulu86

Anonym skriver:

jeg håber og krydser fingre

og tillykke med den lille

Tak

Vil også krydse fingre for at du om små 8 måneder står med et lille vidunder i armene

Anmeld

29. august 2011

kimfrit

Sidst jeg var gravid, så testede jeg også rigtig svagt posotiv og en uge efter teste jeg også svagt positiv og mistede desværre også ca. 1 uge senere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.