indkaldelse til retten

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.607 visninger
16 svar
0 synes godt om
29. august 2011

Anonym trådstarter

Hejsa

hvis en bopælssag er indbragt for retten har jeg hørt at der går omkring 3-5 måneder til man skal møde retten?

så er det jeg vil høre hvor lang tid inden man kan forvente at få selve indkaldelsen?

nogen der ved?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2011

Anonym trådstarter

ingen der har et bud?

Anmeld

29. august 2011

Anonym trådstarter

slet ingen?

Anmeld

30. august 2011

Michael healer

Anonym skriver:

slet ingen?

Jeg ved ikke noget om emnet

men prøv at læse denne tråd der handler lidt om det samme, så for du måske nogle svar der

https://www.baby.dk/debat/123069pi1/ordet-er-frit/bopaelssag-indbragt-for-retten.aspx

Anmeld

30. august 2011

Lucas og Mathilde <3

Anonym skriver:

Hejsa

hvis en bopælssag er indbragt for retten har jeg hørt at der går omkring 3-5 måneder til man skal møde retten?

så er det jeg vil høre hvor lang tid inden man kan forvente at få selve indkaldelsen?

nogen der ved?

jeg kender nogen der er igennem det samme, de var i statsforvaltningen d. 28 juli, og de har fået en indkaldelse den 30 september. tror det har lige så meget at sige hvor man bor henne

Anmeld

30. august 2011

karina1980

Anonym skriver:

Hejsa

nogen der ved?

vores sag startede i juni sidste år og vi var først i retten i nov. derefter var der en prøve ordning, samt en børnepsykolog på i 3 mdr og så var vi i retten igen først i maj, hvor det hele blev afgjort.

det er virkelig en lang proces og det meste går ud på at man prøver at blive enige selv

Anmeld

30. august 2011

Trunte<3

vores sag blev sendt i retten i marts, og første møde i retten var i sidste uge, og næste (sidste) er sidst i oktober...

det vil sige henholdsvis 5 og 7 måneder...

Det er alt alt for lang tid... men advokaterne skal også have tid til at forberede sig osv.

men kan virkelig ikke se det er "Børnenes tarv"

Glæder mig til det er overstået.

Anmeld

30. august 2011

Anonym trådstarter

det var godt nok længe

hvor hurtigt kontaktede i så advokat?

Anmeld

30. august 2011

Trunte<3

Anonym skriver:

det var godt nok længe

hvor hurtigt kontaktede i så advokat?

jeg gjore det næsten med det samme. søgte på forskellige og dem med møderet i højesteret ( - hvis nu sagen trækker ud - det sker jo desværre nogle gange)

da jeg så havde fundet min advokat, sørgede han for at søge om beskikket osv. (- så man ikke selv skal betale for hans arbejds tid)

Anmeld

30. august 2011

Anonym trådstarter

1000 tak for svar!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.