Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
babymusen skriver: Hej alle sammenJeg vil gerne prøve at sy nogen bukser og kjoler til min 2 åriede pige..Nogen som har opskrift på noget fedt tøj?? Hva slags stof skal det være ?? Håber i kan hjælpe :-)
Hej alle sammenJeg vil gerne prøve at sy nogen bukser og kjoler til min 2 åriede pige..Nogen som har opskrift på noget fedt tøj?? Hva slags stof skal det være ?? Håber i kan hjælpe :-)
Jeg vil gerne hænge med på denne tråd !
Hej
Jeg plejer at låne mønstre på biblioteket. Kan godt lide bøgerne, der bare hedder "Børnetøj 0-3 år" og "Børnetøj 4-7 år" med rigtig gode simple grundmønstre, som man kan variere i det uendelige.
Hilsen Liva
Liva skriver: Hej Jeg plejer at låne mønstre på biblioteket. Kan godt lide bøgerne, der bare hedder "Børnetøj 0-3 år" og "Børnetøj 4-7 år" med rigtig gode simple grundmønstre, som man kan variere i det uendelige. Hilsen Liva
Det er også lige 'gået op' for mig at man kan låne den slags på biblioteket!! Har lånt to rigtigt fede hæklebøger!!!
Stine og Lisa.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128