Næseblod

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11.514 visninger
9 svar
0 synes godt om
29. februar 2008

Astrid P

De sidste par dage har Smilla været rigtig forkølet. Hun er snottet og hoster som en gammel ryger. Nu sidder der så sådan en rallen i hendes lunger, og det virker som om det er lidt besværligt for hende at trække vejret ordentligt. Jeg har snakket med lægen som siger at det er en virus, og eftersom hun spiser og drikker som hun plejer, er jeg egentlig ikke bekymret som sådan. Men igår og idag har hun haft lidt næseblod, er der nogen af jer der har oplevet det? Det er som om der ind imellem er en lille blodig klump i hendes snot (uhm, lækkert hvad?) Det er ikke hele tiden, men et par gange om dagen. Og det er ikke silende blod, men bare en blodig bussemand der kommer ud...
Er det noget jeg bør være bekymret over?
KH Astrid

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. februar 2008

Loggidut

Astrid P skriver:

De sidste par dage har Smilla været rigtig forkølet. Hun er snottet og hoster som en gammel ryger. Nu sidder der så sådan en rallen i hendes lunger, og det virker som om det er lidt besværligt for hende at trække vejret ordentligt. Jeg har snakket med lægen som siger at det er en virus, og eftersom hun spiser og drikker som hun plejer, er jeg egentlig ikke bekymret som sådan. Men igår og idag har hun haft lidt næseblod, er der nogen af jer der har oplevet det? Det er som om der ind imellem er en lille blodig klump i hendes snot (uhm, lækkert hvad?) Det er ikke hele tiden, men et par gange om dagen. Og det er ikke silende blod, men bare en blodig bussemand der kommer ud...
Er det noget jeg bør være bekymret over?
KH Astrid

det er med garanti et blodkar der er sprunget...og når det ikke er mere end det...så gør det vist ikke noget...hvis hun hoster meget, eller er meget snottet kan det sagtens ske...

knus fra sloggi...som nu vil gå ned og hejse flaget

Anmeld

29. februar 2008

Astrid P

Hvorfor skal flaget hejses?

Anmeld

29. februar 2008

Loggidut

der er skuddag...christian bliver 12...på den rigtige dag endda...det er herre dejligt
:P

Anmeld

29. februar 2008

Astrid P

Tillykke med det! Så må I have en dejlig fødselsdag...

Anmeld

29. februar 2008

Loggidut

Astrid P skriver:

Tillykke med det! Så må I have en dejlig fødselsdag...

takker og håber du er lidt beroliget igen:P

Anmeld

29. februar 2008

Astrid P

Det er jeg! Og tak for svar, det glemte jeg da helt at skrive...
KH Astrid

Anmeld

29. februar 2008

Anja

Er helt klart enig med loggi. Det er med garanti bare de småblodkar i næsen, som er ekstra følsomme :-)

Og tillykke med sønne loggi :-)

Anmeld

29. februar 2008

Astrid P

Ja, det lyder som om der er en fuldstændig naturlig forklaring på det. Jeg blev bare skide forskrækket over at der pludselig kom blod ud af den lille næse... Det var jeg ikke lige forberedt på!
Og Anja, sikke nogle skønne billeder af din dejlige knægt. Jeg har lige set dem alle på IG, og han er da bare noget af det lækreste... Super fotogen!
KH Astrid

Anmeld

29. februar 2008

Anja

Takker :-) Synes også selv, at han meget ofte er super god på billeder.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.