Et par spørgsmål

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. september 2011

Anonym trådstarter

Zafir skriver:

Altså både anal sex og deap throat er helt normalt

Prøv at søge på det på fx sextube,hvis du ikek kender noget til det

Puha en chok jeg fik da jeg gik ind på denne side  Var slet ikke forberedt på det. Men tak for henvisningen

Igår formåede jeg at slappe lidt mere af med den der finger bagi, da jeg jo kan forstå, at det er meget normalt. Og det resulterede i en ekstrem orgasme jeg aldrig har oplevet før. Han havde en finge op bagi, en finger i skeden og stimulerede klitoris samtidig. Huha det bragte mig til nye højder. Tusinde tak for alle jeres svar

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2011

Anonym trådstarter

Alba skriver:

Begge "ting" er normalt, det er bare ikke noget man rigtig taler om, numsen er lidt et tabu når det kommer til sex.

Prøv at spørg ham til det sidste, er det noget han godt kan lide netop for dominans skyld eller er det fordi han vil have dig til at gå til rods. (ved ikke om du gør) så kan du fortælle ham at det er lidt græseoverskridende for dig. (hvis det altså er)

Det er ikke grænseoverskride for mig med blowjob, har bare undret mig lidt over, at han kan tænde på at høre jeg næste bliver kvalt Men jeg har det fint nok med det som sådan. Det der er mest grænseoverskridende for mig var den finger bagi. Tror ikke jeg turde slappe af og prøve at nyde det, for så var jeg nok lidt nervøs for at han ville synes jeg er perves hvis jeg kunne lide det (jaja underligt tankegang når det nu er hans finger der var oppe bagi )

Men igår formåede - men hjælp fra svar herinde, at slapper mere af, og det gav det godt nok gevinst så at sige Jeg skal vist bare prøve at slappe lidt mere af og tænke lidt mindre

Anmeld

1. september 2011

Alba

Jamen sex er vidst ikke så godt hvis man ikke slapper af, så super godt du fik vendt tankerne så du nu kan nyde sex uden at tænke for meget over Hvorfor.

Anmeld

1. september 2011

Zafir

Anonym skriver:

Puha en chok jeg fik da jeg gik ind på denne side  Var slet ikke forberedt på det. Men tak for henvisningen

Igår formåede jeg at slappe lidt mere af med den der finger bagi, da jeg jo kan forstå, at det er meget normalt. Og det resulterede i en ekstrem orgasme jeg aldrig har oplevet før. Han havde en finge op bagi, en finger i skeden og stimulerede klitoris samtidig. Huha det bragte mig til nye højder. Tusinde tak for alle jeres svar

Tillykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.