Sidste kontrolscanning :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

378 visninger
4 svar
0 synes godt om
29. august 2011

TrineMine86

Jubii.. nu er vi ved at se en ende på diverske kontroller, scanninger osv. selvom det selvfølgelig er dejligt at have fået lov at se bettemanden en masse ekstra gange, så er det nu skønt at få at vide at det nu var den sidste scannings kontrol inden fødslen

Bettemanden blev ved scanningen skønnet til at veje 2870 g., han er klar til at komme ud, men vil dog gerne han lige bliver derinde lidt endnu, og tager lidt mere på  

25 dage til termin WEEEE...

Knus Trine (36+6)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2011

Heidi lisborg

De e så dejligt, at han har taget så meget på..!! Ja han må gerne blive derinde lidt endnu, og vokse sig stor og stærk.. Men vi vil gerne snart møde ham.. :-))

Anmeld

29. august 2011

TrineMine86

Heidi lisborg skriver:

De e så dejligt, at han har taget så meget på..!! Ja han må gerne blive derinde lidt endnu, og vokse sig stor og stærk.. Men vi vil gerne snart møde ham.. :-))

ja det er dejligt at han ligger på gennemsnittet og følger med i vægten  har bare hele tiden troet at jeg skulle have en STOOOR baby, men må jo indse at han bliver en lille fin, almindelig str. baby hehe, men det er nu også DEJLIGT

Anmeld

29. august 2011

HeidiØ

TrineMine86 skriver:

Jubii.. nu er vi ved at se en ende på diverske kontroller, scanninger osv. selvom det selvfølgelig er dejligt at have fået lov at se bettemanden en masse ekstra gange, så er det nu skønt at få at vide at det nu var den sidste scannings kontrol inden fødslen

Bettemanden blev ved scanningen skønnet til at veje 2870 g., han er klar til at komme ud, men vil dog gerne han lige bliver derinde lidt endnu, og tager lidt mere på  

25 dage til termin WEEEE...

Knus Trine (36+6)

Ih altså, hvor dejligt han har taget på derinde

Jeg tror jeg er en af dem der får en oooordentlig basse - vi kan sagtens bytte, hvis du har lyst... haha! Ih hvor det nærmer sig!

Anmeld

29. august 2011

Nessie

Hvor fint Dejligt at han har taget på.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.