Sidste kontrol scanning :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

960 visninger
10 svar
0 synes godt om
29. august 2011

TrineMine86

Jubii.. nu er vi ved at se en ende på diverske kontroller, scanninger osv. selvom det selvfølgelig er dejligt at have fået lov at se bettemanden en masse ekstra gange, så er det nu skønt at få at vide at det nu var den sidste scannings kontrol inden fødslen

Bettemanden blev ved scanningen skønnet til at veje 2870 g., han er klar til at komme ud, men vil dog gerne han lige bliver derinde lidt endnu, og tager lidt mere på  

25 dage til termin WEEEE...

Knus Trine (36+6)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2011

SaNiNa

Det er altid skønt at se sin lillebaby især hvis man ser det i 3d hvor man virkelig kan se alle trækkende, vi er ikke i tvivl om at lillepigen ligner Nicklas helt vildt.

Kan også godt sætte mig ind i hvor underligt det må være når han har det den lille fast gennem længere tid og så lige pludselig skal man ikke mere, men det er jo så også et godt tegn på den trives og fødslen er nær

Anmeld

29. august 2011

Maalene

Eeej, hvor skønt Så kan I virkelig mærke nu, at der ikke er længe til han kommer til verden

Og sikke en fin størrelse han har - bliver SKØNT at få ham ud

Anmeld

29. august 2011

TrineMine86

Sanne og Nicklas skriver:

Det er altid skønt at se sin lillebaby især hvis man ser det i 3d hvor man virkelig kan se alle trækkende, vi er ikke i tvivl om at lillepigen ligner Nicklas helt vildt.

Kan også godt sætte mig ind i hvor underligt det må være når han har det den lille fast gennem længere tid og så lige pludselig skal man ikke mere, men det er jo så også et godt tegn på den trives og fødslen er nær

Vi har desværre ikke betalt for at få lov at se ham i 3D, det kan jeg godr fortryde lidt, men nu kommer han jo forhåbentlig snart ud, så vi kan se ham

altså jeg har det sådan, at det er både godt og skidt at skal rende til alle de kontrol scanninger, for selvfølgelig er man glad for at se den bette, men jeg bliver aldrig hamrende nervøs dagen op til scanningen, for tænk nu hvis der er noget heeelt galt og den bette slet ikke er vokset osv...

så alt i alt er jeg RIGTIG glad for at dette var den sidste scanning og at næste gang vi skal se ham bliver det i LIVE

Anmeld

29. august 2011

TrineMine86

Maalene skriver:

Eeej, hvor skønt Så kan I virkelig mærke nu, at der ikke er længe til han kommer til verden

Og sikke en fin størrelse han har - bliver SKØNT at få ham ud

ja dejligt at få bekræftet at han har det godt, vokser som han skal og at vi derfor ikke behøver kommet til kontrol mere

ja det er en fin str. hvor meget er jeres prinsesse skønnet til at veje nu??

Anmeld

29. august 2011

Maalene

TrineMine86 skriver:

ja dejligt at få bekræftet at han har det godt, vokser som han skal og at vi derfor ikke behøver kommet til kontrol mere

ja det er en fin str. hvor meget er jeres prinsesse skønnet til at veje nu??

Ja, det må være SÅ skønt - der er virkelig ikke længe til vi skal være forældre nu

Skal først til min nye JM på fredag, så håber hun vil skønne en størrelse på hende, har ingen idé om hun vejer 2 kg. eller 4 kg. med den dumme JM jeg har haft Men mon ikke hun er tæt på de 3 kg. nu - det håber jeg da ihvertfald

Anmeld

29. august 2011

TrineMine86

Maalene skriver:

Ja, det må være SÅ skønt - der er virkelig ikke længe til vi skal være forældre nu

Skal først til min nye JM på fredag, så håber hun vil skønne en størrelse på hende, har ingen idé om hun vejer 2 kg. eller 4 kg. med den dumme JM jeg har haft Men mon ikke hun er tæt på de 3 kg. nu - det håber jeg da ihvertfald

nåee ja det var denne JM der ikke ville skønne barnet  ihh altså..

det bliver så godt for dig at få en ny JM og sikke spændende med endelig at få skønnet den bette  husk at lave en opdate

jeg fik at vide at vores ligger lige en mm under gennemsnittet eller deromkring, så mon ikke jeres prinsesse vejer de 3 kg på fredag  

Anmeld

29. august 2011

Maalene

TrineMine86 skriver:

nåee ja det var denne JM der ikke ville skønne barnet  ihh altså..

det bliver så godt for dig at få en ny JM og sikke spændende med endelig at få skønnet den bette  husk at lave en opdate

jeg fik at vide at vores ligger lige en mm under gennemsnittet eller deromkring, så mon ikke jeres prinsesse vejer de 3 kg på fredag  

Det var ikke meget - han er jo bare lige helt perfekt så

Jo, det må vi håbe... Hehe... Men synes slet ikke hun virker til at fylde ret meget derinde, men mon ikke hun gør det

Skal nok komme med en update - kan kun blive bedre end sidst Haha...

Anmeld

29. august 2011

SaNiNa

TrineMine86 skriver:

Vi har desværre ikke betalt for at få lov at se ham i 3D, det kan jeg godr fortryde lidt, men nu kommer han jo forhåbentlig snart ud, så vi kan se ham

altså jeg har det sådan, at det er både godt og skidt at skal rende til alle de kontrol scanninger, for selvfølgelig er man glad for at se den bette, men jeg bliver aldrig hamrende nervøs dagen op til scanningen, for tænk nu hvis der er noget heeelt galt og den bette slet ikke er vokset osv...

så alt i alt er jeg RIGTIG glad for at dette var den sidste scanning og at næste gang vi skal se ham bliver det i LIVE

uuh sådan en 3d scanning slog de aldrig over på det i syghuset?

Kan godt forstå du har været nervøs, det har jeg også været de gang vi har været til scanning, for tænk nu hvis har stået så fast omme i baghovede på mig, helt uden grund

Anmeld

29. august 2011

TrineMine86

Sanne og Nicklas skriver:

uuh sådan en 3d scanning slog de aldrig over på det i syghuset?

Kan godt forstå du har været nervøs, det har jeg også været de gang vi har været til scanning, for tænk nu hvis har stået så fast omme i baghovede på mig, helt uden grund

nej det gjorde de ikke  jeg vidste faktisk heller ikke at de kunne?? hehe

ja man bliver nervøs, men også dejligt at få bekræftet at det hele er iorden

jan forresten se at jeg havde fået skrevet at jeg ALDRIG var nervøs, mente selvfølgelig Altid nervøs inden scanning hehe..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.