til jer der blev gift på rådhuset

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

464 visninger
3 svar
0 synes godt om
29. august 2011

Josephinesmor

hvordan foregik dagen, hvor mange var i? hvor holdte i det? osv osv.. fortæl fortæl

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2011

kimfrit

Jeg var på arbejde (hos min far), ind til kl. 12, så gik jeg hjem og tog de fine tøj på, det var dejligt solskinsvejr, kl 14.30 blev vi gift og vi skålede på det ude i den lille have på rådhuset og tog ud og spiste god mad i de små haver

Det var kun min familie og så blev det offentligt gjort 2 dage senere til min føselsdag

Anmeld

29. august 2011

Fjordside

Vi blev gift her d. 3. augúst på rådhuset, ingen vidste det og vi var kun os to og så den lille inden i maven Rådhuset stillede selv vidner til rådighed. Bagefter fortalte vi det til familien. Festen må vente lidt, datoen passer nemlig med en lørdag om 2 år, så hvis der er sparret nok sammen til den tid, så bliver det der

Anmeld

29. august 2011

GitteC78

Jeg blev gift på rådhus lørdag d 28 maj for 3 mdr siden ....

Jeg var til frisør fra morgen af og havde valgt en hvid kort kjole.

Vi havde inviteret til nærmeste familie: vores forældre, søskene plus kærester, og min mands mormor. Vi mødtes alle udenfor rådhus salen, hvor jeg fik min smukke buket. Derefter blev vi viet i rådhus salen, hvor vi skrev under på ægteskabs pagten, vekslede ringe, fik en gave fra kommunen og skålede i vin.

Derefter spiste vi en 3 retters menu på hotel og sluttede af med bryllupskage og kaffe hjemme hos os. Vores familie havde lavet en smuk æresport.... Vi havde en super dejlig dag selv om vejret ikke var med os.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.