Nymfeparakit bortgives

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
3.049 visninger
10 svar
0 synes godt om
29. august 2011

Mor010711

Min ene nymfeparakit er desværre død , så nu har jeg bare min lille Luna tilbage. Min kæreste vil ikke have en mere, og jeg synes det er synd hvis hun skal være alene når hun nu er vant til at have en makker. Derfor forærer jeg hende til en rar familie derude. Helst til nogen der har fugle i forvejen eller har tænkt sig at få flere end bare hende.

Håber der er nogen derude der vil have hende. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2011

Laura.

Mor010711 skriver:

Min ene nymfeparakit er desværre død , så nu har jeg bare min lille Luna tilbage. Min kæreste vil ikke have en mere, og jeg synes det er synd hvis hun skal være alene når hun nu er vant til at have en makker. Derfor forærer jeg hende til en rar familie derude. Helst til nogen der har fugle i forvejen eller har tænkt sig at få flere end bare hende.

Håber der er nogen derude der vil have hende. 

Hvor er den sød. Vi har godt nok undulater i forvejen, men ville de kunne være sammen ?

Anmeld

29. august 2011

Laura.

Larmer den meget og skal man nødvendigvis have en makker til den af samme art ? og hvordan pog hvorledes ? Kunne nemlig godt være interesseret..

Anmeld

29. august 2011

Mor010711

Dk_lady skriver:

Hvor er den sød. Vi har godt nok undulater i forvejen, men ville de kunne være sammen ?

Hun ville sagtens. Hun har gået sammen med en undulat engang hun blev passet mens vi var på ferie. Det er måske mere om undulaterne ville synes om det? Hun er jo lige nummeret større. Men hun er altså ikke tam. Tror sagtens at hun kan blive det. Vi var bare for hurtige til at få hendes makker og så havde de nok i hinanden

Anmeld

29. august 2011

Mor010711

Dk_lady skriver:

Larmer den meget og skal man nødvendigvis have en makker til den af samme art ? og hvordan pog hvorledes ? Kunne nemlig godt være interesseret..

Tror ikke nødvendigvis at det skal være af samme art. Hun virker egentlig som om hun trives fint nu, men vil hellere komme det i forkøbet, inden hun bliver deprimeret. 

Ærligt, så ja, hun har et højt skrig. Jeg synes ikke at det er voldsomt, men hun er bestemt ikke lydløs. 

Hvis du er interesseret, kunne vi jo give det et forsøg, og hvis det ikke fungerer, tager jeg hende gerne tilbage. 

Det vigtigste er bare at hun får et godt hjem

Anmeld

29. august 2011

Laura.

Mor010711 skriver:

Tror ikke nødvendigvis at det skal være af samme art. Hun virker egentlig som om hun trives fint nu, men vil hellere komme det i forkøbet, inden hun bliver deprimeret. 

Ærligt, så ja, hun har et højt skrig. Jeg synes ikke at det er voldsomt, men hun er bestemt ikke lydløs. 

Hvis du er interesseret, kunne vi jo give det et forsøg, og hvis det ikke fungerer, tager jeg hende gerne tilbage. 

Det vigtigste er bare at hun får et godt hjem

Jeg så billedet af fuglen inde på google, drefor jeg skrev den var søs.. var lige lidt for hurtig.

Jamen sålænge hun ikke SKAL være sammen med en af samme art, er det fint.. Har som sagt 3 undulater i forvejen, men tænkte at hun skulle have et bur for sig selv. Så burde de jo kunne sammen... jeg vender den lige med manden, så vender jeg til bage inden for kort tid.

Anmeld

29. august 2011

Mor010711

Dk_lady skriver:

Jeg så billedet af fuglen inde på google, drefor jeg skrev den var søs.. var lige lidt for hurtig.

Jamen sålænge hun ikke SKAL være sammen med en af samme art, er det fint.. Har som sagt 3 undulater i forvejen, men tænkte at hun skulle have et bur for sig selv. Så burde de jo kunne sammen... jeg vender den lige med manden, så vender jeg til bage inden for kort tid.

åh nu er det ikke for at lyde streng, men vil foretrække at hun sidder sammen med nogle andre. Altså i samme bur. De plejer nemlig at putte og nusse hinanden. 

Hvis det ikke er noget for dig alligevel, er det helt fair. Men tænk over det og så kan vi skrives ved 

Hun er forresten hvid/gul. Og ja, rigtig sød 

Anmeld

29. august 2011

Laura.

Mor010711 skriver:

åh nu er det ikke for at lyde streng, men vil foretrække at hun sidder sammen med nogle andre. Altså i samme bur. De plejer nemlig at putte og nusse hinanden. 

Hvis det ikke er noget for dig alligevel, er det helt fair. Men tænk over det og så kan vi skrives ved 

Hun er forresten hvid/gul. Og ja, rigtig sød 

Okay.. jeg spørger lige kæresten hvad han siger til det. De gule/hvide bare så flotte.

Anmeld

4. september 2011

Henriette1708

Har du et billed af den? Jeg mener min forældre har en amazona Parakit, (Hvis det er noget der hedder det) den er nemlig alene. 

Anmeld

4. september 2011

1000Ben

Dk_lady skriver:

Jo sagtens

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.