Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
HeidiØ skriver: Jeps, så nåede man hertil! Er du vimmer, tålmodigheden rækker ikke langt mere .. Halsbranden glæder jeg mig også til at slippe af med - puha! Skønnet til 3400 gram for 1 uge siden! Kom uuuuuuud!
Jeps, så nåede man hertil! Er du vimmer, tålmodigheden rækker ikke langt mere ..
Halsbranden glæder jeg mig også til at slippe af med - puha!
Skønnet til 3400 gram for 1 uge siden!
Kom uuuuuuud!
Du ser skøn ud Heidi Kender alt for godt det med tålmodigheden der bliver sat på en prøve, men det er meget snart vores tur
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Rigtig fin mave, Heidi
Glæder mig allerede til at komme på besøg, når han har meldt sin ankomst
Fenja09 skriver: Rigtig fin rund mave - kan godt nikke genkendende til utålmodigheden /Fenja (39+5)
Rigtig fin rund mave - kan godt nikke genkendende til utålmodigheden
/Fenja (39+5)
Huha ja, du er da også lige opover hva
Frøken J. skriver: Nøj den mave er stor og lækker!
Nøj den mave er stor og lækker!
Årh! Tak
Jemion skriver: Du ser skøn ud Heidi Kender alt for godt det med tålmodigheden der bliver sat på en prøve, men det er meget snart vores tur
Jaah, vi har ventet lææænge nu
Eddy skriver: Rigtig fin mave, Heidi Glæder mig allerede til at komme på besøg, når han har meldt sin ankomst
Taaak Ed! .. Jeps, jeg glæder mig også til I kommer og besøger os alle 3 - til den tid er I nok også 3.. craaaazy!
HeidiØ skriver: Taaak Ed! .. Jeps, jeg glæder mig også til I kommer og besøger os alle 3 - til den tid er I nok også 3.. craaaazy!
Hehe ja det er vi nok Totalt vildt!!
flot flot mave
Maalene skriver: Århh, din mave er godt nok blevet stor og flot Ihh, hvor ser du godt ud med den mave - nu må han gerne snart komme
Århh, din mave er godt nok blevet stor og flot Ihh, hvor ser du godt ud med den mave - nu må han gerne snart komme
tuuusind tak skal du ha
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128