Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Syntes der var en herinde der meget gerne vil tage nogle billeder og køre ud til selskaber???? Hvis du sidder derude, må du meget gerne skrive her. Så fanger jeg dig/jer lige på en pb.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg har ikke mulighed for at køre ud.. så det nok ikke mig kommer helt an på hvor det er at jeg siger ja til det
Camillas-Copenhagen.com skriver: Jeg har ikke mulighed for at køre ud.. så det nok ikke mig kommer helt an på hvor det er at jeg siger ja til det
Det var en fra Kbh der ville kører til Jylland Nu ved jeg ikke hvor du er fra?
Anonym skriver: Det var en fra Kbh der ville kører til Jylland Nu ved jeg ikke hvor du er fra?
hmm... tror jeg har hende på min venneliste... kigger lige og skriver
Bor i kbh..
Camillas-Copenhagen.com skriver: hmm... tror jeg har hende på min venneliste... kigger lige og skriver Bor i kbh..
Super, tak
min far er prof fotograf , han gør sådan noget, ved ikke lige hvor du fra . men i hvert fald, han gør det. Du kan kigge på hans hjemmeside danskfotolab.dk
og han laver bøger osv med billeder, hvis det ønskes så i kan få en bog med billeder af jeres store dag
MigSS skriver: min far er prof fotograf , han gør sådan noget, ved ikke lige hvor du fra . men i hvert fald, han gør det. Du kan kigge på hans hjemmeside danskfotolab.dk
Hende jeg søger her var gratis (ville selvf betale hende alligevel) Så der er lige en prisforskel
gratis? hold da op, ja det min far ikke
MigSS skriver: gratis? hold da op, ja det min far ikke
Ja, da hun 'øvede'sig
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128