Nogen der ved om?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

378 visninger
3 svar
0 synes godt om
29. august 2011

SaNiNa

Er der ikke bare en som ved om Ønskeprinsesse2011 har født?

Er så spændt på om hvordan det er gået

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2011

MaybeBaby

Sanne og Nicklas skriver:

Er der ikke bare en som ved om Ønskeprinsesse2011 har født?

Er så spændt på om hvordan det er gået

Mon ikke hun har! Med vandet der gik og det hele, så blev hun jobnok sat i gang men der ventes spændt på, at hun lader høre fra sig!

Anmeld

29. august 2011

SaNiNa

MaybeBaby skriver:

Mon ikke hun har! Med vandet der gik og det hele, så blev hun jobnok sat i gang men der ventes spændt på, at hun lader høre fra sig!

Regner også stærk med hun har født for mener kun man må gå et døgn efter vandet er gået, men hun sagde jo også veerne hvade tilbaget i styrke.

iih det er bare så spændende, og især når jeg nu ikke selv kan få lov men har jo også 21 dag til termin og max 28 dag til jeg har min lillepige

Anmeld

29. august 2011

MaybeBaby

Sanne og Nicklas skriver:

Regner også stærk med hun har født for mener kun man må gå et døgn efter vandet er gået, men hun sagde jo også veerne hvade tilbaget i styrke.

iih det er bare så spændende, og især når jeg nu ikke selv kan få lov men har jo også 21 dag til termin og max 28 dag til jeg har min lillepige

Ja, jeg kender det! Jeg har 20 dage til termin og 34 dage max tilbage til jeg bliver sat i gang Hmmm mon man egentlig bliver sat i gang en søndag? Måske jeg så har færre max-dage O jeg glæder mig sådan til at se, hvem der er, der har sparket mig og fået mig til at tvivle på, at jeg nogensinde bliver smidig igen!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.