Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Håber det er det sidste mavebillede fra mig af og det næste bliver af guldet i mave
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ej hvor sjovt jeg er os 39+3 idag . Har termin d. 02. sep.
Min nummer 2.
Sikke en flot mave...
StinaOliver skriver: Ej hvor sjovt jeg er os 39+3 idag . Har termin d. 02. sep. Min nummer 2.
Ej hvor sjovt Jeg er så utålmodig efter at få ham i armene nu Plus en god veninde lige har skrevet at hun er begyndt at tage tid på sine veer og hun har først termin d. 4.. Misundelse er en grim ting
Jeg vil bare have vores ud nu også. jeg hader at vente..
Jeg har det underligt nogle gange.. en masse pluk veer. vågner om natten og sådan. Men min livmordhals er næsten væk. men det er snart to uger siden. så det undre mig lidt der ikke sker mere.
Du er ellers så fin med den mave
Nej, håber for dig, at baby snart finder vej ud til armene i stedet
Ih hvor er maven bare fin, smukke
Nu er termin lige rundt om hjørnet, man går bare og venter og venter .. Og er virkelig utålmodig Men han kommer ud lige om lidt
Jemion skriver: Håber det er det sidste mavebillede fra mig af og det næste bliver af guldet i mave
Den sidder fantastisk! Nu er det jo lige straks
StinaOliver skriver: Jeg vil bare have vores ud nu også. jeg hader at vente.. Jeg har det underligt nogle gange.. en masse pluk veer. vågner om natten og sådan. Men min livmordhals er næsten væk. men det er snart to uger siden. så det undre mig lidt der ikke sker mere.
Synes også bare utålmodigheden er forfærdelig for prøver virkelig at nyde den sidste tid men ikke nemt når man har ondt hver gang man bevæger sig Jeg skal til jordemoder på torsdag er spændt på at hører hvad hun siger
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128