H&M Ventetøj! Må bare lige anbefale!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.939 visninger
11 svar
0 synes godt om
29. august 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Jeg var forbi H&M igår fordi jeg virkelig manglede noget nyt tøj. Synes deres ventetøjs afdeling er lidt trist, men igår så jeg en hel del fine ting derhenne.

Har selv købt en sort klassisk nederdel i strech og en fin skjorte i småstribet hvid og lyseblå. Den fås også i gammelrose, hvid og vist nok også Mørkelilla. Og så synes jeg de havde en del fede chinos.  Så for once har de et par lækre sager til os gravide! Afsted med Jer  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2011

2babygirls

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Jeg var forbi H&M igår fordi jeg virkelig manglede noget nyt tøj. Synes deres ventetøjs afdeling er lidt trist, men igår så jeg en hel del fine ting derhenne.

Har selv købt en sort klassisk nederdel i strech og en fin skjorte i småstribet hvid og lyseblå. Den fås også i gammelrose, hvid og vist nok også Mørkelilla. Og så synes jeg de havde en del fede chinos.  Så for once har de et par lækre sager til os gravide! Afsted med Jer  

Jeg havde også den der skjorte ting, suuuper at have på!!!!

Anmeld

29. august 2011

Tina&Martin skriver:

Jeg havde også den der skjorte ting, suuuper at have på!!!!

Ja den sidder rigtig flot! Den har åbenbart været udsolgt, men nu er den på hylderne igen! 

Anmeld

29. august 2011

2babygirls

Ja den sidder rigtig flot! Den har åbenbart været udsolgt, men nu er den på hylderne igen! 

AJ, det dur ikke at have udsolgt.. Typisk HM

Anmeld

29. august 2011

Tina&Martin skriver:

AJ, det dur ikke at have udsolgt.. Typisk HM

Ja især den afdeling der ligger ved mig. Den er faktisk rigtig god, og ventetøjet er ok i forhold til nogle af de andre H&M butikker, men de har ofte kun de store størrelser hjemme, og det ikke sjovt når man ikke er så stor, hehe. 

Tror jeg vil hamstre et par fine ting de næste par uger, nu de endelig har lidt. 

Anmeld

29. august 2011

2babygirls

Ja især den afdeling der ligger ved mig. Den er faktisk rigtig god, og ventetøjet er ok i forhold til nogle af de andre H&M butikker, men de har ofte kun de store størrelser hjemme, og det ikke sjovt når man ikke er så stor, hehe. 

Tror jeg vil hamstre et par fine ting de næste par uger, nu de endelig har lidt. 

Ja gør det, man ved jo ikke om de løber tør når man er total desperat efter graviditetstøj

Anmeld

29. august 2011

Tina&Martin skriver:

Ja gør det, man ved jo ikke om de løber tør når man er total desperat efter graviditetstøj

Hehe det jo lige det 

Anmeld

29. august 2011

banditten2011

deres leggins er guld værd

der er os forskel på hvilken H&M man kommer i

Anmeld

3. september 2011

FogL

Ih ja, den skjorte har jeg også - den er så fin, og super behagelig! Fandt rigtig mange lækre ting og sager derinde. 

Anmeld

3. september 2011

ciepige skriver:

Ih ja, den skjorte har jeg også - den er så fin, og super behagelig! Fandt rigtig mange lækre ting og sager derinde. 

dejligt! Jeg skal også forbi igen i morgen. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.