Skal til md scanning i morgen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

719 visninger
7 svar
0 synes godt om
14. januar 2009

Amelia<3

Hej alle sammen..

Vil lige sige at jeg skal til md scanning i morgen, glæder mig helt vildt til at se den lille på den lille skærm... Jeg er i uge 18-6 dage... Jeg kan allerede mærke liv i den lille når jeg slapper af, det er mega dejligt...

ville lige dele det med jer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2009

Diana...

Det kan jeg godt forstå det os super dejligt.

Held og lykke i morgen.

Anmeld

14. januar 2009

Amelia<3

Tak for det

Kan se at du skal føde snart, ved du om det bliver en dreng eller en pige???

Anmeld

14. januar 2009

Diana...

Jep det bliver en lille dreng

Anmeld

14. januar 2009

Amelia<3

hvor dejligt

Anmeld

14. januar 2009

SaNiNa

iiih du kan tro du skal glæde dig... vi kommer lige fra md scanningen og det var bare så utrolig hvor meget der er sket side nf scanningen...

Men hvis i vil vide kønnet så husk at spøger under selve scanningen for vi var så optaget af bare at se på den at vi glemte helt at spøger om hun hvade jo så slet ikke kigget efter kønnet...

I skal bare glæde jer...

Sanne

Anmeld

14. januar 2009

Amelia<3

Sanne skriver:

iiih du kan tro du skal glæde dig... vi kommer lige fra md scanningen og det var bare så utrolig hvor meget der er sket side nf scanningen...

Men hvis i vil vide kønnet så husk at spøger under selve scanningen for vi var så optaget af bare at se på den at vi glemte helt at spøger om hun hvade jo så slet ikke kigget efter kønnet...

I skal bare glæde jer...

Sanne

Okay, det tror jeg gerne på.. mig og manden vil ikke vide kønnet... Hva med jer? Hvad får i????

Anmeld

15. januar 2009

SaNiNa

Vi ville rigtig gerne have haft kønnet afvide men vi var så optaget af at se den lille baby være blevet så stor at vi glemte alt om at spøger om det... Men vi skal have en 3d/4d scanning så kan vi håbe på vi kan se noget der...

Lige nu overvejer vi om vi skal have taget de scanninger før uge 24
men vi tror det er en pige det er så meget som gør det... men en dreng ville helt sikkert heller ikke være dårligt...

Sanne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.