Drømte i nat

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.909 visninger
20 svar
0 synes godt om
29. august 2011

SaNiNa

Ja jeg drømte i nat at vandet gik og vågende med et sæt, og ja øv ingen vand til mig.

Så nu bliver Nicklas vådstykke lagt i mors seng så den ikke bliver helt gennem blødt. Har jo aldrig selv prøvet at det er gået, de tog det jo med Nicklas.

Tænk hvor skuffet man kan blive over en drøm

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2011

MaybeBaby

Sanne og Nicklas skriver:

Ja jeg drømte i nat at vandet gik og vågende med et sæt, og ja øv ingen vand til mig.

Så nu bliver Nicklas vådstykke lagt i mors seng så den ikke bliver helt gennem blødt. Har jo aldrig selv prøvet at det er gået, de tog det jo med Nicklas.

Tænk hvor skuffet man kan blive over en drøm

Det er også dybt unfair! Jeg har selv tænkt på, at skulle have fat i sådan et underlag. Hvor fåes de henne? Jysk?

Anmeld

29. august 2011

SaNiNa

MaybeBaby skriver:

Det er også dybt unfair! Jeg har selv tænkt på, at skulle have fat i sådan et underlag. Hvor fåes de henne? Jysk?

Kan man købe det i meter mål i stof 2000 og stof & stil, men babysam, kærebørn, ønskebørn ja såan steder kan man helt sikkert også købe det

Anmeld

29. august 2011

Jemion

Har også haft sådan en drøm et par gange efterhånden   nøj man kan godt nok blive skuffet når man finder ud af det bare var en drøm

vi har købt vores vådstykker i jysk

Anmeld

29. august 2011

SaNiNa

Jemion skriver:

Har også haft sådan en drøm et par gange efterhånden   nøj man kan godt nok blive skuffet når man finder ud af det bare var en drøm

vi har købt vores vådstykker i jysk

Ja jeg var også bare så skuffet også fordi jeg bare har så ondt nu og hver gang jeg forsøger at vende min knager mit bækken helt vild det lyder bare så ulækkert, kan slet ikke huske det sagde sådan sidste gang.

Hvad str er stykket fra jysk og hvad gav i for det?

Anmeld

29. august 2011

Maalene

Århh, hvor snyd altså

Men kender det ALT for godt - drømmer stort set hver nat, at fødslen går igang eller jeg føder eller sådan noget, og så er det bare ikke fedt og vågne op, og der så ikke er sket en rygende fis

Men håber det er et tegn på, at jeres lille datter snart melder sin ankomst

Anmeld

29. august 2011

SaNiNa

Maalene skriver:

Århh, hvor snyd altså

Men kender det ALT for godt - drømmer stort set hver nat, at fødslen går igang eller jeg føder eller sådan noget, og så er det bare ikke fedt og vågne op, og der så ikke er sket en rygende fis

Men håber det er et tegn på, at jeres lille datter snart melder sin ankomst

Tak.

Håber også det er fordi fødslen er ved at være tæt på orker virkelig ikke at skulle gå over termin eller for den sagsskyld helt til termin

Anmeld

29. august 2011

Maalene

Tak.

Håber også det er fordi fødslen er ved at være tæt på orker virkelig ikke at skulle gå over termin eller for den sagsskyld helt til termin

Kan jeg godt forstå - også når hun SÅ mange gange har "snydt" jer, så ville det dæleme være hårdt at gå over tid...

Anmeld

29. august 2011

Maalene

Tak.

Kan jeg godt forstå - også når hun SÅ mange gange har "snydt" jer, så ville det dæleme være hårdt at gå over tid...

Anmeld

29. august 2011

Kofoed.

MaybeBaby skriver:

Jeg købt mit det store i bilka

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.