34+0 med bettepigen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.276 visninger
12 svar
0 synes godt om
29. august 2011

NinaNymannMadsen

ja så nåed vi også 34+0 igår. puha terminen kommer tættere og tættere på.

hun er bare livlig der inde, og det er super skønt. Asta er begyndt at lægge hovedet ned til maven og ligger og lytter til den, og siger det er lille baby eller lillesøster der er inde i maven. det er skønt.

her er billedet så.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2011

Miia90

Sikken en smuk rund mave du har dig der

Anmeld

29. august 2011

NinaNymannMadsen

Miia90 skriver:

Sikken en smuk rund mave du har dig der

mange tak.

Anmeld

29. august 2011

Nessie

Så fin en mave

Dejligt at Asta passer godt på lillesøster

Anmeld

29. august 2011

Jemion

Smuk mave

Anmeld

29. august 2011

NinaNymannMadsen

Nessie skriver:

Så fin en mave

Dejligt at Asta passer godt på lillesøster

mange tak.

ja det er dejligt.
det er også lidt sjovt nogen dage kan vi spørge om hvor lille baby er henne så siger hun "væk" det er lidt sjovt. og tror virkelig hun glæder sig til lillesøster kommer ud.

Anmeld

29. august 2011

NinaNymannMadsen

Jemion skriver:

Smuk mave

mange tak.

Anmeld

29. august 2011

Nessie

NNM skriver:

mange tak.

ja det er dejligt.
det er også lidt sjovt nogen dage kan vi spørge om hvor lille baby er henne så siger hun "væk" det er lidt sjovt. og tror virkelig hun glæder sig til lillesøster kommer ud.

Ha ha

Bare hun så ikke siger "baby - gå væk", når lillesøster kommer, og hun finder ud af hvad en baby egentlig er

Anmeld

29. august 2011

NinaNymannMadsen

Nessie skriver:

Ha ha

Bare hun så ikke siger "baby - gå væk", når lillesøster kommer, og hun finder ud af hvad en baby egentlig er

ja det ville ikke være så godt jo. men det tror jeg ikke hun gør. hun er meget kærlig. men nu må vi se. vi har aftalt at lige meget hvad så skal Asta være med i alt hun kan være med i med lillesøster så hun ikk føler sig uden for.

og så får jeg stadig alene tid med Asta hver dag, for det er mig der putter hende i seng og læser for hende, da min kæreste er ordblind og ikke kan læse så godt så det er jo også godt nok

Anmeld

29. august 2011

Nessie

NNM skriver:

ja det ville ikke være så godt jo. men det tror jeg ikke hun gør. hun er meget kærlig. men nu må vi se. vi har aftalt at lige meget hvad så skal Asta være med i alt hun kan være med i med lillesøster så hun ikk føler sig uden for.

og så får jeg stadig alene tid med Asta hver dag, for det er mig der putter hende i seng og læser for hende, da min kæreste er ordblind og ikke kan læse så godt så det er jo også godt nok

Hun skal nok blive glad for lillesøster

Det er også vigtigt med alene tid med den store, så det er fint hvis I kan fortsætte med putningen som I plejer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.