2 bryllupskager mere fra denne weekend:-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.868 visninger
9 svar
0 synes godt om
28. august 2011

Polkaprik

Så blev vores dejlige venner gift i går og jeg havde lovet at stå for kagen. De skulle vies og holde festen i haven og deres ønske var bare noget med lilla og så var de vist mest det det lidt enkle. Det blev til denne kage som jeg synes passede til det hele:-)
Indeholder: Marcipanbunde, blåbærmousse og hvid chokoladecreme.
55 kuv.

En kage hvor temaet skulle være blomsterne og bierne.
Vi lige sige at det ikke er fordi jeg ikke kan smøre en kage bedre op men det er meningen den skal se sådan lidt rustik-agtig ud....... Men brotset fra det var denne kage en katatrofe. Mit værste mareeridt blev til virkelighed da kagen styrtede sammen fredag aften kl 23 og den skulle hentes lørdag morgen kl 9! Min vanillefromage var simpelthen for tynd så det skred ud af kagen. Jeg anede ikke mine levende råd da jeg ikke havde til at lave en ny omgang af det hele.
Det endte med at jeg kunne redde bundene og hindbærmoussen. Så blev manden sendt afsted og fik købt fløde på 4 tankstationer og jeg selv var rundt til 3 bagere kl 1 om natten og jeg fik købt lidt flormelis. Så fik jeg lavet noget tobleronecreme da jeg tænkte det var bedre de fik det end ingen kage. 7.30 måtte jeg ringe til dem og fortælle hvad der var sket og spørge om de kunne vente til kl 10 med at hente, hvilket de godt kunne! Pyha.. Så jeg nåede at få lavet kagen færdig til dem Håber aldrig det kommer til at ske igen!!!!
Indeholder: Lyse drømmekagebunde, hindbærmousse og lys tobleronecreme. Smurt op med PSC og pyntet med fondant.
75 kuv

Alle mine kager kan ses på  http://minkageverden.dk/
Michelle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2011

Lou87

Hvor er de flotte

OG PUHAAAA.. li det drama man ikk ku tænke sig kl lort!!
Godt det lykkedes alligevel

Anmeld

28. august 2011

iris-mor

Øv for en oplevelse.

Hvor er de flotte. - kan især godt lidt bi-kagen. Hvad er det for tråde du har sat bierne fast med??

Anmeld

28. august 2011

Dot D

Hvor er de flotte Og sikken da et kagemareridt, en hver kagebagers mareridt..... Godt du klarede den

Anmeld

28. august 2011

Nettemor

Streees! Men du fik dog et flot resultat ud af det som du plejer.

Anmeld

30. august 2011

Polkaprik

Lou87 skriver:

Hvor er de flotte

OG PUHAAAA.. li det drama man ikk ku tænke sig kl lort!!
Godt det lykkedes alligevel

Ja det var nok det værste jeg længe har oplevet! Og tusind tak

Anmeld

30. august 2011

Polkaprik

iris-mor skriver:

Øv for en oplevelse.

Hvor er de flotte. - kan især godt lidt bi-kagen. Hvad er det for tråde du har sat bierne fast med??

Ja så absolut!

Tusind tak Det er bare blomstertråd jeg har brugt Og så er de sat ned i sugerør da de ikke må stikkes direkte i kagen

Anmeld

30. august 2011

Polkaprik

Dot D skriver:

Hvor er de flotte Og sikken da et kagemareridt, en hver kagebagers mareridt..... Godt du klarede den

Tusind tak Dot og ja jeg håber aldrig det kommer til at ske igen!

Anmeld

30. august 2011

Polkaprik

nettemor skriver:

Streees! Men du fik dog et flot resultat ud af det som du plejer.

More than you know..

Tusind tak

Anmeld

30. august 2011

^^ Mor til 2 + januar baby på vej^^

Polkaprik skriver:

Så blev vores dejlige venner gift i går og jeg havde lovet at stå for kagen. De skulle vies og holde festen i haven og deres ønske var bare noget med lilla og så var de vist mest det det lidt enkle. Det blev til denne kage som jeg synes passede til det hele:-)
Indeholder: Marcipanbunde, blåbærmousse og hvid chokoladecreme.
55 kuv.

En kage hvor temaet skulle være blomsterne og bierne.
Vi lige sige at det ikke er fordi jeg ikke kan smøre en kage bedre op men det er meningen den skal se sådan lidt rustik-agtig ud....... Men brotset fra det var denne kage en katatrofe. Mit værste mareeridt blev til virkelighed da kagen styrtede sammen fredag aften kl 23 og den skulle hentes lørdag morgen kl 9! Min vanillefromage var simpelthen for tynd så det skred ud af kagen. Jeg anede ikke mine levende råd da jeg ikke havde til at lave en ny omgang af det hele.
Det endte med at jeg kunne redde bundene og hindbærmoussen. Så blev manden sendt afsted og fik købt fløde på 4 tankstationer og jeg selv var rundt til 3 bagere kl 1 om natten og jeg fik købt lidt flormelis. Så fik jeg lavet noget tobleronecreme da jeg tænkte det var bedre de fik det end ingen kage. 7.30 måtte jeg ringe til dem og fortælle hvad der var sket og spørge om de kunne vente til kl 10 med at hente, hvilket de godt kunne! Pyha.. Så jeg nåede at få lavet kagen færdig til dem Håber aldrig det kommer til at ske igen!!!!
Indeholder: Lyse drømmekagebunde, hindbærmousse og lys tobleronecreme. Smurt op med PSC og pyntet med fondant.
75 kuv

Alle mine kager kan ses på  http://minkageverden.dk/
Michelle

Gud hvor er de flotte Godt arbejde  Er især vild med bi kagen

Det du har smurt den op med, er det alm frosting eller hva bruger man til det?? HAr før set folk smøre kagen uden på, men hva bruger man??  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.