stenhård - brysterne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

533 visninger
10 svar
0 synes godt om
28. august 2011

Anonym trådstarter

jaaa av for satan... babs og nutte !! de er stenhårde i siderne og lige rundt om nippels ...

er det normalt ?? er udfra beregningerne 4+2

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2011

-Sigrid-

Anonym skriver:

jaaa av for satan... babs og nutte !! de er stenhårde i siderne og lige rundt om nippels ...

er det normalt ?? er udfra beregningerne 4+2

Jep, det er ofte det første tegn på graviditet Tillykke 

Anmeld

28. august 2011

Anonym trådstarter

-Sigrid- skriver:

Jep, det er ofte det første tegn på graviditet Tillykke 

vidste godt jeg var gravid men synes bare der står alle steder at brysterne kun bliver ømme! mine de jo decideret stenhårde og gør hamrende ondt

Anmeld

28. august 2011

-Sigrid-

Anonym skriver:

vidste godt jeg var gravid men synes bare der står alle steder at brysterne kun bliver ømme! mine de jo decideret stenhårde og gør hamrende ondt

Nej, det vidste jeg godt du vidste, men det må da stadig være nyt og ville bare sige tillykke

Jeg kunne næsten ikke kramme min bedste ven den dag jeg fandt ud af at jeg var gravid, uden at græde fordi det gjorde ondt

De bliver ikke bløde i løbet af graviditeten (i hvert fald ikke i mit tilfælde, endnu) og de (mine) er gået fra at være smertefulde til noget jeg tænker over når de bliver berørt, men ellers ikke

Prøv at holde dem varme, købt et ammeindlæg med uld, også selvom "safterne" ikke løber endnu

Anmeld

28. august 2011

Anonym trådstarter

-Sigrid- skriver:

Nej, det vidste jeg godt du vidste, men det må da stadig være nyt og ville bare sige tillykke

Jeg kunne næsten ikke kramme min bedste ven den dag jeg fandt ud af at jeg var gravid, uden at græde fordi det gjorde ondt

De bliver ikke bløde i løbet af graviditeten (i hvert fald ikke i mit tilfælde, endnu) og de (mine) er gået fra at være smertefulde til noget jeg tænker over når de bliver berørt, men ellers ikke

Prøv at holde dem varme, købt et ammeindlæg med uld, også selvom "safterne" ikke løber endnu

takker <3

og ja jeg må lige shoppe lidt nye ting til mig selv onsdag... ved du om man må side med varmepude på maven ? eller ??

Anmeld

28. august 2011

-Sigrid-

Anonym skriver:

takker <3

og ja jeg må lige shoppe lidt nye ting til mig selv onsdag... ved du om man må side med varmepude på maven ? eller ??

Det må du, og hvis du senere hen får ondt ... Andre steder... så må du godt ligge en pose med noget køligt på der

Shopping er godt!  

Når dine bryster er ømme, så vokser de nok også snart, så en ammeBH er godt - gerne en uden bøjler, jeg har erfaret at de gør mindre ondt så

Skriv privat hvis du vil have flere detaljer xD - ej...

Anmeld

28. august 2011

Anonym trådstarter

-Sigrid- skriver:

Det må du, og hvis du senere hen får ondt ... Andre steder... så må du godt ligge en pose med noget køligt på der

Shopping er godt!  

Når dine bryster er ømme, så vokser de nok også snart, så en ammeBH er godt - gerne en uden bøjler, jeg har erfaret at de gør mindre ondt så

Skriv privat hvis du vil have flere detaljer xD - ej...

heh ved faktisk ik hvorfor jeg gjorde den ano... men det mig som er zebraen ... ja jeg har os overvejet ammebh eller ja en alm sportsbh ...

Anmeld

28. august 2011

-Sigrid-

Anonym skriver:

heh ved faktisk ik hvorfor jeg gjorde den ano... men det mig som er zebraen ... ja jeg har os overvejet ammebh eller ja en alm sportsbh ...

Jeg bliver SÅ nysgerrig 

Havde slet ikke overvejet sportsBH :O

Anmeld

28. august 2011

Anonym trådstarter

-Sigrid- skriver:

Jeg bliver SÅ nysgerrig 

Havde slet ikke overvejet sportsBH :O

hehe det helt ok

heh... det var bare noget jeg fik at vide af min svigermor...

Anmeld

28. august 2011

-Sigrid-

Anonym skriver:

hehe det helt ok

heh... det var bare noget jeg fik at vide af min svigermor...

Hun lyder som en smart dame 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.