Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
I fredags var jeg 15+4, fik pludselig en kort lille "kildrende" følse under navlen, inde fra som om den lille vidunder lige skulle vende rundt... Har nogle af jer mærket liv? Tror det var den, men kan det passe??
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
olander87 skriver: I fredags var jeg 15+4, fik pludselig en kort lille "kildrende" følse under navlen, inde fra som om den lille vidunder lige skulle vende rundt... Har nogle af jer mærket liv? Tror det var den, men kan det passe??
det kunne godt være... mange siger godt nok at vi skal længere hen før vi kan det, men jeg har selv her de sidste par dage haft det som om det var små sommerfugle der baskede under navlen... det har jeg ikke oplevet før... så det kan da godt tænkes vi kan
Ville ønske det var mig! Jeg har ikke mærket noget endnu, eller det tror jeg . For et par dage siden fornemmede jeg noget (alla et par bobler), men det forsvandt igen, inden jeg næsten opfattede det. Men er meget i tvivl om det kan være den, jeg kunne mærke (kan sikkert også være luft ), jeg vil bare så gerne vil mærke den .
Men det kunne da godt lyde som liv, I begge har mærket! Jeg er lidt misundelig! Men det skal nok blive min tur inden længe
Ej, hvor er jeg misundelig på Jer to
Så fantastisk! Jeg glæder mig så ufatteligt meget til selv at mærke noget, bare små bobler ville gøre mig glad. Men der er intet endnu...
LilleMie skriver: Ville ønske det var mig! Jeg har ikke mærket noget endnu, eller det tror jeg . For et par dage siden fornemmede jeg noget (alla et par bobler), men det forsvandt igen, inden jeg næsten opfattede det. Men er meget i tvivl om det kan være den, jeg kunne mærke (kan sikkert også være luft ), jeg vil bare så gerne vil mærke den . Men det kunne da godt lyde som liv, I begge har mærket! Jeg er lidt misundelig! Men det skal nok blive min tur inden længe
læger siger det er meget forskelligt, og at det er meget afhængig af hvor i livmoderen moderkagen ligger... for hvis den ligger ud til maveskinnet så kan der gå noget længere før man mærker noget...
jeg synes I skal glæde jer rigtig meget... det er så dejligt at kunne mærke den lille tonse rundt derinde...
i går aftes inden jeg skulle sove varede sommerfuglene længe... og så da jeg lagde hånden på maven og begyndte at synge, blev der kort tid efter stille...
Jeg har også nogle gange mærket de der bobler, men i fredags var helt anderledes, men alt for kort tid jeg kunne mærke den.. Men en fantastisk følelse..
Glæder mig til det bliver hver dag man kan mærke den..
Suk, jeg har INTET mærket endnu, men da jeg blev scannet fik jeg også af vide, at moderkagen lå foran baby...
Til gengæld vokser jeg
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128