Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Kofoed. skriver: De vil først sætte mig igang på termin, men håber jeg undgår igangsættelsen, ville heller føde i morgen eller hurtigt bagefter Du er forresten kommet på telefonlisten Så når hun engang kommer, så er der billed og info på vej til dig.
De vil først sætte mig igang på termin, men håber jeg undgår igangsættelsen, ville heller føde i morgen eller hurtigt bagefter
Du er forresten kommet på telefonlisten Så når hun engang kommer, så er der billed og info på vej til dig.
iiiih. det er jeg glad for jeg kommer også op til jer, hvis i vil have det. - men det bestemmer i jo selvfølgelig selv.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
anetteb skriver: iiiih. det er jeg glad for jeg kommer også op til jer, hvis i vil have det. - men det bestemmer i jo selvfølgelig selv.
Der må du gerne, men det skal lige aftales, så der ikke lige pludselig er 15 besøgende på samme tid
Kofoed. skriver: Der må du gerne, men det skal lige aftales, så der ikke lige pludselig er 15 besøgende på samme tid
ja selvfølgelig i siger jo bare selv til.
Hvor er du bare smuk Den sidder så flot på dig
Jemion skriver: Hvor er du bare smuk Den sidder så flot på dig
tusind mange tak
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128