andre på adhd medicin?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

798 visninger
3 svar
0 synes godt om
28. august 2011

Anonym trådstarter

jeg er startet på adhd medicin for et par dage siden, og jeg kan tydeligt mærke en forskel

jeg kan bedre overskue ting og har et bedre overblik og i de der sitiuationer hvor unger, tv, radio og andet larm bare brager der ud af og fylder mit hovedet med kaos, har jeg ikke længere bare lyst til at grave mig ned og ligge mig ud på græsset og tude  

nu kan jeg høre hvad der larmer mest og går hen og slukker det

eller tager unger med udenfor for at lege

og jeg er ikke træt hele tiden

men i dag har jeg glemt at tage frokost pillen  og da jeg kom til kl ca 17 var jeg så træt at jeg faldt i søvn selvom at den lille sad ved siden af mig og kaldte på mig (vi kørte bil, og sad på bagsædet)

og da jeg blev tvunget vågen havde jeg bare lyst til at tude  kunne slet ikke overskue at sidde der spændt fast mellem alt det larm  det var som om at alt bare vendte tilbage dobbel så slemt (eller som de gange hvor det er værst) jeg glemte også alting på vej ud af bilen og var helt fra den i lang tid, ja har det stadig lidt underligt.

tog en pille så snart vi kom hjem, men håber nu at jeg kan sove i aften

er der nogen der har prøvet det? er det en normal virkning af glemt medicin?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2011

Anonym trådstarter

opper den lige en gang og håber på at der sker lidt

Anmeld

30. august 2011

tobogsylsmor27

første et

ja jeg har taget adhd det medicin  i snart to år og i start glemt jeg en pille men et godt råd sæt dit ur i mobil til ringe hver gang du skal tage en pille sådan gøre jeg det.....

men ja det er ganske normal i start med de ting du skrive når du har glemt en pille

Anmeld

30. august 2011

Anonym trådstarter

tobogsylsmor27 skriver:

første et

ja jeg har taget adhd det medicin  i snart to år og i start glemt jeg en pille men et godt råd sæt dit ur i mobil til ringe hver gang du skal tage en pille sådan gøre jeg det.....

men ja det er ganske normal i start med de ting du skrive når du har glemt en pille

først tak for svar

jeg håber ikke det er for nærgående et spørgsmål

men hvad har du gjort med det med at skulle have børn? må man i det hele taget få børn når man er i medicinsk behandling? og hvis ikke, hvad gør man så? bliver man ikke lidt "mærkelig" når man stopper og hvornår starter man op igen.. puuuh en masse spørgsmål, ved ikke om du kan svare på dem, men måtte bare spørge en eller anden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.