Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej
Hvornår kunne du som 2. gangs fødende mærke den lille sparke i maven? Jeg mærkede det første spark da jeg var i uge 20 pga. foreliggende moderkage, da jeg ventede mit første barn. Jeg er lige nu i uge 14 og venter mit 2. barn og tænkte lige hvornår jeg kan mærke den lille...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg var 15+6 anden gang.
Stefanie8 skriver: Jeg var 15+6 anden gang.
Okay det var da tidligt . Så vil jeg håbe at jeg også snart kan mærke noget
grinbidderen skriver: Jeg mærkede liv meget tidligt her 2 gang det var da jeg var 9+ noget. Og det var de der bobler, mærkede spark da jeg var ca 15-16 uger henne
Jeg mærkede liv meget tidligt her 2 gang det var da jeg var 9+ noget. Og det var de der bobler, mærkede spark da jeg var ca 15-16 uger henne
Jeg har også haft de der små blob men håber snart at kunne mærke den lille rigtigt sparke
GitteC78 skriver: Okay det var da tidligt . Så vil jeg håbe at jeg også snart kan mærke noget
Ja meget tidligt, men mener også selv at jeg var 2 uger længere henne, men lægerne var ikke enige. Men var slet ikke i tvivl om at jeg mærkede liv. Ja du mærker snart noget og mindst når du venter det
begge gange lå moderkagen ud til og mærkede liv uge 15 første gang og uge 16 anden gang, men mest i siderne da de jo havde lidt svært ved at sparke gennem moderkagen:-)
Så her var det faktisk en hel uge senere anden gang:-)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128