Kejsersnit i morgen 29/8

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. august 2011

Annette32

ja det vil jeg da gerne dele. Det er ingen hemmelighed.

Min første fødsels tog 30 timer hvor jeg ikke åbnede mig mere end 3 cm. da hun sad fast. De prøvede alt muligt på nær at få en fødselslæge til at tilse mig.  undervejs lagde de en epidoral som blev lagt forkert så først bedøvede de kun det ene ben og så brugte de ellers den ingang  til en ekstra coctail som aldrig virkede og så brugte de samme indgang da jeg endelig skulle have kejsersnit som resulterede i bedøvelsen holdt op med at virke. og jeg kunne først få mere bedøvelse da hun var kommet ud.

Hvilke alt i alt har gjort at jeg var meget nervøs for et ellers normalt forløb. Jeg havde brug for at alt var planlagt og styret.

I danmark har man ret til selv at vælge hvilken form for fødsels man ønsker men det er sjællendt at man kan komme igennem med sine ønsker på hospitalet. Men rent juridisk har vi som kvinder ret til det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2011

Maja_4000

Annette32 skriver:

ja det vil jeg da gerne dele. Det er ingen hemmelighed.

Min første fødsels tog 30 timer hvor jeg ikke åbnede mig mere end 3 cm. da hun sad fast. De prøvede alt muligt på nær at få en fødselslæge til at tilse mig.  undervejs lagde de en epidoral som blev lagt forkert så først bedøvede de kun det ene ben og så brugte de ellers den ingang  til en ekstra coctail som aldrig virkede og så brugte de samme indgang da jeg endelig skulle have kejsersnit som resulterede i bedøvelsen holdt op med at virke. og jeg kunne først få mere bedøvelse da hun var kommet ud.

Hvilke alt i alt har gjort at jeg var meget nervøs for et ellers normalt forløb. Jeg havde brug for at alt var planlagt og styret.

I danmark har man ret til selv at vælge hvilken form for fødsels man ønsker men det er sjællendt at man kan komme igennem med sine ønsker på hospitalet. Men rent juridisk har vi som kvinder ret til det.

Jeg valgte det også selv .. 

Håber alt gik som det skulle ! Glæder mig til billeder af den lille

Anmeld

29. august 2011

Christina.78

tillykke

Anmeld

31. august 2011

Annette32

Alt gik så godt og de var bare så søde på næstved sygehus. Emma kom til verden mandag morgen kl. 8.55 og vi valgte at tage hjem i går tirsdagkl 11. og det har bare været så hyggeligt lige siden.

Anmeld

31. august 2011

babyMark

Til lykke med Emma! Og dejligt med en god oplevelse!

Anmeld

31. august 2011

4kløver

Tillykke med pigen..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.