Holdbarhed på kage med tobleronecreme i

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.071 visninger
6 svar
0 synes godt om
28. august 2011

Ayasmor

Ja som overskriften lyder, hvor længe kan sådan en kage så holde sig på køl?? Den er bagt og lagt sammen sent fredag aften??

Mvh. Sara

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2011

Ayasmor

28. august 2011

Ayasmor

opper den lige i håb om at nogen kan svare på dette..

Anmeld

28. august 2011

iris-mor

Jeg vil sige til søndag, så skynd dig at spise den.

Men tror nok at Mette Blomsterberg fra det søde liv talte om at de godt kunne stå lidt længere. - Jeg er nu altid bange for når der er fløde og den slags i så jeg ville spise den nuuuu

Anmeld

28. august 2011

Dot D

Hvis du sørger for at holde den på køl, så burde den kunne holde så længe, som fløden kunne i dunken. Det er en bager, der har fortalt mig det engang, og her virker det.

Manden her i huset kan ikke altid spise en hel kage, hi hi, så den kan godt holde 5 dage, hvis han kan lade den stå

Anmeld

28. august 2011

Ayasmor

iris-mor skriver:

Jeg vil sige til søndag, så skynd dig at spise den.

Men tror nok at Mette Blomsterberg fra det søde liv talte om at de godt kunne stå lidt længere. - Jeg er nu altid bange for når der er fløde og den slags i så jeg ville spise den nuuuu

Ja, jeg kan nemlig bare ikke huske hvor længe hun sagde.. Men tak for svaret..

Anmeld

28. august 2011

Ayasmor

Dot D skriver:

Hvis du sørger for at holde den på køl, så burde den kunne holde så længe, som fløden kunne i dunken. Det er en bager, der har fortalt mig det engang, og her virker det.

Manden her i huset kan ikke altid spise en hel kage, hi hi, så den kan godt holde 5 dage, hvis han kan lade den stå

Ahh super.. mange tak skal du have..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.