Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Nu er der snart gået 2 måneder siden sidste omgang billedspam herfra så nu komemr det altså Som I kan se er alt med SÅVS et hit herhjemme. Her kommer 2 måneder i billeder:
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Nååååårh lille stakkels jonte med skoldkopper??!!Har helt ondt af ham på det billede!!
Men skøn dreng, det er han da. Skønt at kunne ligge på terassen og slikke solskin.
Nååååårh lille stakkels jonte med skoldkopper??!!Har helt ondt af ham på det billede!! Men skøn dreng, det er han da. Skønt at kunne ligge på terassen og slikke solskin.
Han faldt faktisk i søvn mens jeg var ved at tage voksiposen op af barnevognen... Da jeg vente mig om efter 30 sekunder så sov han bare Men mange tak - jeg er også ret vild med ham Og skoldkopperne er heldigvis væk!
Rosa skriver: Han faldt faktisk i søvn mens jeg var ved at tage voksiposen op af barnevognen... Da jeg vente mig om efter 30 sekunder så sov han bare Men mange tak - jeg er også ret vild med ham Og skoldkopperne er heldigvis væk!
Dejligt... Solen kan også lulle enhver i søvn
Rosa skriver: Nu er der snart gået 2 måneder siden sidste omgang billedspam herfra så nu komemr det altså Som I kan se er alt med SÅVS et hit herhjemme. Her kommer 2 måneder i billeder:
hvor ser han skøn ud
puuha billedet med skoldkopper - det ser ikke behageligt ud :s
Hvor er han dog blevet stor efterhånden Dejlige billeder. Håber i har det godt.
Skønne billeder, og nu der er så mange der roser Jonathan, vil jeg rose moderen lidt, du ser så glad og smuk ud på det første billede!
Nååårh det er nogle dejlige billeder!!!! De første 3 er jeg helt vild med!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128