Jonte 16 mdr billedspam

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.794 visninger
8 svar
0 synes godt om
28. august 2011

Rosa

Nu er der snart gået 2 måneder siden sidste omgang billedspam herfra så nu komemr det altså  Som I kan se er alt med SÅVS et hit herhjemme. Her kommer 2 måneder i billeder:

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2011

2babygirls

Nååååårh lille stakkels jonte med skoldkopper??!!
Har helt ondt af ham på det billede!!

Men skøn dreng, det er han da. Skønt at kunne ligge på terassen og slikke solskin.

Anmeld

28. august 2011

Rosa

Nååååårh lille stakkels jonte med skoldkopper??!!
Har helt ondt af ham på det billede!!

Men skøn dreng, det er han da. Skønt at kunne ligge på terassen og slikke solskin.

Han faldt faktisk i søvn mens jeg var ved at tage voksiposen op af barnevognen... Da jeg vente mig om efter 30 sekunder så sov han bare  Men mange tak - jeg er også ret vild med ham  Og skoldkopperne er heldigvis væk!

Anmeld

28. august 2011

2babygirls

Rosa skriver:

Han faldt faktisk i søvn mens jeg var ved at tage voksiposen op af barnevognen... Da jeg vente mig om efter 30 sekunder så sov han bare  Men mange tak - jeg er også ret vild med ham  Og skoldkopperne er heldigvis væk!

Dejligt... Solen kan også lulle enhver i søvn

Anmeld

28. august 2011

Magsen

Rosa skriver:

Nu er der snart gået 2 måneder siden sidste omgang billedspam herfra så nu komemr det altså  Som I kan se er alt med SÅVS et hit herhjemme. Her kommer 2 måneder i billeder:

hvor ser han skøn ud

puuha billedet med skoldkopper - det ser ikke behageligt ud :s 

Anmeld

28. august 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Rosa skriver:

Hvor er han dog blevet stor efterhånden  Dejlige billeder. Håber i har det godt. 

Anmeld

28. august 2011

Sofia

Skønne billeder, og nu der er så mange der roser Jonathan, vil jeg rose moderen lidt, du ser så glad og smuk ud på det første billede!

Anmeld

28. august 2011

sarahb

Hvor er han bare skøøøøøøn...
det er bare en mega lækker bidsken og hvor er han sød og skøn til trods for skoldkopper og sovs

Og det billede hvor han sover, det smelter mit hjerte

Anmeld

28. august 2011

Barbamama

Nååårh det er nogle dejlige billeder!!!! De første 3 er jeg helt vild med!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.