Har brug for jeres hjælp, tak

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

547 visninger
4 svar
0 synes godt om
28. august 2011

Anonym trådstarter

Hej Piger

Skriver lige som ano, da den ikke skal ligge på min bruger.

Min situation er den, at jeg igår begyndte at bløde. Ikke voldsomt, men stadig en del.

Problemet ligger i at jeg stadig tager p-piller og mangler 6 piller før pakken er færdig. dvs 10 dage før forventet mens.

Hvad kan det betyder? Er der andre der har prøvet det? Bør jeg lade vær med at atge de sidste p-piller? Hvad skal jeg?

Hold op, jeg er helt fortvivlet!! Håber I kan hjælpe lidt

Hilsen mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2011

Maja_4000

Har du taget pillerne hver dag på det sidste ?

Anmeld

28. august 2011

Anonym trådstarter

Maja_4000 skriver:

Har du taget pillerne hver dag på det sidste ?

Ja, har taget alle dage. Det var os noget af det første jeg tænkte, men alle er taget på de rigtige dage. Os derfor jeg syntes det er mærkeligt. Det burde vel egentlig ikke kunne lade sig gøre?!

Anmeld

28. august 2011

Maja_4000

Ja, har taget alle dage. Det var os noget af det første jeg tænkte, men alle er taget på de rigtige dage. Os derfor jeg syntes det er mærkeligt. Det burde vel egentlig ikke kunne lade sig gøre?!

Så ved jeg det ikke Men hvis jeg har glemt så mange dage , at jeg får mens. stopper jeg med at tage flere piller .. For jeg bliver bare ved at bløde , indtil jeg har holdt pause .. 

Anmeld

28. august 2011

Anonym trådstarter

Maja_4000 skriver:

Så ved jeg det ikke Men hvis jeg har glemt så mange dage , at jeg får mens. stopper jeg med at tage flere piller .. For jeg bliver bare ved at bløde , indtil jeg har holdt pause .. 

Det kunne godt være at jeg bare skulle stoppe for denne periode!

Det virker tosset, at kroppen kan gøre sådan!

Mange tak for dit svar. Det er rart at høre fra andre kvinder kæresten kunne kun finde på nervøse jokes 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.