Så blev værelset færdigt og så til 37+0 :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

987 visninger
13 svar
0 synes godt om
28. august 2011

Kofoed.

Jubii børneværelset er blevet færdigt Nu venter vi bare i spændning på, hvornår det skal tages i brug

Billed "spam". Så mange er der heller ikke

Billed 1 er fra køkkenet
Billed 2 er fra køkken døren
Billed 3 er fra soveværelses døren
Billed 4 er fra vinduet
Billed 5 af det super populære ikea puslebord

Som sagt før, vi nåede at købe mange ting til to, derfor to stråstole og aktivitets tæpper og vores 5 babydyner...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2011

MaybeBaby

Kofoed. skriver:

Jubii børneværelset er blevet færdigt Nu venter vi bare i spændning på, hvornår det skal tages i brug

Billed "spam". Så mange er der heller ikke

Billed 1 er fra køkkenet
Billed 2 er fra køkken døren
Billed 3 er fra soveværelses døren
Billed 4 er fra vinduet
Billed 5 af det super populære ikea puslebord

Som sagt før, vi nåede at købe mange ting til to, derfor to stråstole og aktivitets tæpper og vores 5 babydyner...

Nååårh, dér skal hun nok få det rigtig dejligt! Sjovt som det utrolige populære IKEA puslebord, kan få et helt andet udtryk ved enten klistermærker eller ved at tapetsere det.

Anmeld

28. august 2011

Kofoed.

MaybeBaby skriver:

Nååårh, dér skal hun nok få det rigtig dejligt! Sjovt som det utrolige populære IKEA puslebord, kan få et helt andet udtryk ved enten klistermærker eller ved at tapetsere det.

jeps, der skal ikke meget til for at det får et helt andet udtryk.

Anmeld

28. august 2011

SaNiNa

hihi hvor er det blevet godt, i vil nok rykke pulsebordet et sted hen med tiden hvor i har muligheder for at have vandet stående for der er ikke så meget plads på selve pladen. Desværre vi bruger vinduskarmen

Anmeld

28. august 2011

Kofoed.

Sanne og Nicklas skriver:

hihi hvor er det blevet godt, i vil nok rykke pulsebordet et sted hen med tiden hvor i har muligheder for at have vandet stående for der er ikke så meget plads på selve pladen. Desværre vi bruger vinduskarmen

Ja den tænkte jeg også lidt på, men der kommer jo en kommode mere på et tidspunkt, så dan kan måske stå der, ellers må jeg hente den lille klapreol jeg har.

Anmeld

28. august 2011

SaNiNa

Kofoed. skriver:

Ja den tænkte jeg også lidt på, men der kommer jo en kommode mere på et tidspunkt, så dan kan måske stå der, ellers må jeg hente den lille klapreol jeg har.

Der hvor vi boede mens Nicklas var helt ville satte vi en hylde op, som passede til reolen.

Når pulsebordet kommer ind på lillepigens værelse så kommer det til at stå ved siden af vinduet lige som inde hos Nicklas så der er vores problem løst igen.

iiih jeg glæder mig til jeg også rigtig kan begynde at bygge rede

Anmeld

29. august 2011

Maalene

Ihh, hvor er det fint søde

Der kommer hun til at bo RIGTIG godt

Anmeld

29. august 2011

Kofoed.

Sanne og Nicklas skriver:

Der hvor vi boede mens Nicklas var helt ville satte vi en hylde op, som passede til reolen.

Når pulsebordet kommer ind på lillepigens værelse så kommer det til at stå ved siden af vinduet lige som inde hos Nicklas så der er vores problem løst igen.

iiih jeg glæder mig til jeg også rigtig kan begynde at bygge rede

Hvorfor er du ikke begyndt på det endnu?

Anmeld

29. august 2011

Kofoed.

Maalene skriver:

Ihh, hvor er det fint søde

Der kommer hun til at bo RIGTIG godt

Mange tak

Anmeld

29. august 2011

SaNiNa

Kofoed. skriver:

Hvorfor er du ikke begyndt på det endnu?

skabet skal lige laves færdig, håber skufferne kan komme i idag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.