at spise sundt og varieret som gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

833 visninger
7 svar
0 synes godt om
28. august 2011

Anonym trådstarter

det vil jeg rigtig gerne.... men det eneste jeg har lyst til hver evig eneste dag er usundt mcD mad eller pizza med kødsovs...

Jeg har brug for at lave mine kostvaner om... Så har brug for jeres hjælp... hvad er nemt at lave og sundt og spise ??? og som ik koster en krig...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2011

Carl-Emil's mor

Anonym skriver:

det vil jeg rigtig gerne.... men det eneste jeg har lyst til hver evig eneste dag er usundt mcD mad eller pizza med kødsovs...

Jeg har brug for at lave mine kostvaner om... Så har brug for jeres hjælp... hvad er nemt at lave og sundt og spise ??? og som ik koster en krig...

hjemmelavet pizza og hjemmelavet burger?  

Anmeld

28. august 2011

Anonym trådstarter

Höör skriver:

hjemmelavet pizza og hjemmelavet burger?  

det sjovt du siger det... det faktisk det eneste som jeg ik kan få mig selv til at spise.... "når det er hjemmelavede pizza og burger" ...

Anmeld

28. august 2011

Madam Blå

Næsten alt er sundere (og billigere) end McD Hvis du ike bryder dig om hjemmelavede brugere og pizzaer, hvad så med "rigtig" mad? Kylling, kaltofler, salat, tærter, osv? Det behøver heller ikke tage så lang tid at lave

Anmeld

28. august 2011

Anonym trådstarter

Madam Blå skriver:

Næsten alt er sundere (og billigere) end McD Hvis du ike bryder dig om hjemmelavede brugere og pizzaer, hvad så med "rigtig" mad? Kylling, kaltofler, salat, tærter, osv? Det behøver heller ikke tage så lang tid at lave

ddet jeg måske kan have held med .. det er kylling blandet med en masse friskt salat som : iceberg, røde og gule peber, majs, osv

Anmeld

28. august 2011

Madam Blå

Anonym skriver:

ddet jeg måske kan have held med .. det er kylling blandet med en masse friskt salat som : iceberg, røde og gule peber, majs, osv

Det er også lækkert Måske du skal fortsætte ud af den bane så? Altså prøve andre retter med kylling, salat eller grøntsager til? Prøv at søge lidt rundt på nettet - forhåbentligt er der noget, der kan få din mund til at løbe i vand

Anmeld

28. august 2011

emsaroto

Altså vi har et mad budget der siger, ikke mere end 150kroner pr mad om dagen (så spare vi nogle gange, og har så flere penge til andre gange ), og det holder vi ved KUN at lave med fra brugsens slankebog 1 og 2.
Alle de opskrifter jeg bruger kommer ind på min blog (når jeg lige finder tid). Så du jo evt. kigge der, eller få fat i de kogebøger.

Vi handler altid i Fakta eller rema1000

Anmeld

28. august 2011

Silja&Noam

Tilbered det kød du kan li og server de grøntsager du bedst kan li enten rå eller stegte, bagte eller kogte. Det gør vi for det meste herhjemme hvis ik jeg gider stå og kokkere. Det tager 20 min max at lave og så det sundt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.