Lave en lige skilning på sig selv??? HVORDAN?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.893 visninger
9 svar
0 synes godt om
28. august 2011

Zafir

Når jeg - som igår - havde rottehaler hele dagen, så er min skildning altid krattet, eller hvad man kalder det. Bestemt ikke lige... 

Og hvis det nu var takket, på en konstrueret måde, var det jo OK cool, men altså, når det bare ligner noget tilfældigt (hvilket det også er) så er det jo knap så cool. Men jeg kan godt LIDE rottehaler eller 2 fletninger osv... 

HVordan gør I andre? Hvordan laver man en perfekt skilning på sig selv, når man ikke har øjne i nakken og hænder på ryggen????... 

Jeg vil gerne have et tricks eller to 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2011

mariamiss6

En blyant, eller andet spidst, og så sætter du den i panden, og kører den tæt ved hovedbunden hele vejen om til midten af nakken

Det er samme tricks med zig-zag skildning

Anmeld

28. august 2011

Pipsle2012

Zafir skriver:

Når jeg - som igår - havde rottehaler hele dagen, så er min skildning altid krattet, eller hvad man kalder det. Bestemt ikke lige... 

Og hvis det nu var takket, på en konstrueret måde, var det jo OK cool, men altså, når det bare ligner noget tilfældigt (hvilket det også er) så er det jo knap så cool. Men jeg kan godt LIDE rottehaler eller 2 fletninger osv... 

HVordan gør I andre? Hvordan laver man en perfekt skilning på sig selv, når man ikke har øjne i nakken og hænder på ryggen????... 

Brug en spidskam  Jeg er ikke sikker på hvor man kan købe dem henne, da jeg altid har købt igennem mit arbejde (frisør), men vil tro du kan få dem i matas, og måske også føtex/bilka eller lignende  Du kan nok også købe dem hos nogle frisører, men tror bare du får lov at betale overpris for den så...

Og spidsen på kammen må ikke være for bred/tyk, for så kan det være svært at lave en pæn lige skilning 

Anmeld

28. august 2011

ano14316

Zafir skriver:

men en spidskam.. 

Du køre den spidse ende langs hovedbunden.. så får du en perfekt skilning.. 

Du kan købe dem i næsten alle supermarkeder i forskellige modeller.. 

Anmeld

28. august 2011

SussieThyssen

Zafir skriver:

Øhh jeg bruger en kam og starter foran og trækker den lige hen over hovedet og ned i nakken..og så kigger jeg naturligvis i et spejl, for at se efter om den nu også er lige..men det er den som regel.

Kærligst
Sussie

Anmeld

28. august 2011

Zafir

Ahhhh ok!! en spidskam hihi... den var godtnok ligefor  det havde jeg ikke lige tænkt over

tak

Anmeld

28. august 2011

AnneBJ

Zafir skriver:

Ahhhh ok!! en spidskam hihi... den var godtnok ligefor  det havde jeg ikke lige tænkt over

tak

Eller i mangel på bedre, en hårnal! Åben den, så du får et langt stykke, så fungerer det også!

Anmeld

28. august 2011

Zafir

AnneBJ skriver:

Eller i mangel på bedre, en hårnal! Åben den, så du får et langt stykke, så fungerer det også!

Jeg tror godt at jeg kan investere i en spidskam

Anmeld

28. august 2011

AnneBJ

Zafir skriver:

Jeg tror godt at jeg kan investere i en spidskam

Jo jo, det var mere hvis det var NUUUU! at du skulle lave skilning, hvilket det som regel er for mit vedkommende

Anmeld

28. august 2011

Zafir

AnneBJ skriver:

Jo jo, det var mere hvis det var NUUUU! at du skulle lave skilning, hvilket det som regel er for mit vedkommende

nåååeee Det var faktisk igår hvor jeg så mig så mig selv bagfra hehe...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.