Please hjælp!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

418 visninger
3 svar
0 synes godt om
28. august 2011

bremsop

Jeg har virkelig brug for lidt hjælp/kommentar. For et par dage siden var jeg et sted, hvor der samme dag var blevet lagt tæppe, og brugt noget lim der virkelig lugtede....

Nu er jeg jo så kommet i tvivl om, hvorvidt det var "farligt" for fosteret? (var der ca. 4 timer, og har jo ikke sniffet det)... Jeg hverken ryger eller drikker, bruger parfume osv., og jeg ved godt at jeg ikke kan gøre fra eller til, MEN hvad siger I??? Hvor hys er I??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

bremsop skriver:

Jeg har virkelig brug for lidt hjælp/kommentar. For et par dage siden var jeg et sted, hvor der samme dag var blevet lagt tæppe, og brugt noget lim der virkelig lugtede....

Nu er jeg jo så kommet i tvivl om, hvorvidt det var "farligt" for fosteret? (var der ca. 4 timer, og har jo ikke sniffet det)... Jeg hverken ryger eller drikker, bruger parfume osv., og jeg ved godt at jeg ikke kan gøre fra eller til, MEN hvad siger I??? Hvor hys er I??

Det lyder ikke som det sundeste. Men du kan hverken gøre fra eller til, som du selv siger. Og et par få timer synes jeg ikke du skal få dårlig samvittighed over, men jeg ville nok (frk. hys. her) undgå det eller lignende fremover.

Hvor langt er du henne? 

Anmeld

28. august 2011

bremsop

Nej, det var egentlig også først da jeg kom hjem jeg synes jeg kunne "smage" det og kom til at tænke over det.  Har ellers sagt jeg ikke vil nærme mig maling etc., og tvivler på jeg var kommet hvis jeg vidste hvad de havde fået lavet. jeg er snart uge 11.......

Anmeld

28. august 2011

SussieThyssen

bremsop skriver:

Man bliver jo hele tiden bombarderet med et eller andet..bare det at gå en tur ned ad gaden, fylder en med skidt og møg, så jeg synes ikke du skal tænke mere over det, ellers ender det med at man skal isolere sig i en plastikboble..og det er nok en anelse for hysterisk.
Lev du bare dit liv helt normalt..husk på..det er ikke så meget det du indtager nu, som er skadeligt for dit barn, men alt det du har oplagret i din krop, siden du blev født, som du giver videre til dit barn.
Så blot pas på dig selv, og brug fornuften, så går det alt sammen.

Kærligst
Sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.