Hvilken pusletaske - Pseudotvillinger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. august 2011

132319

Jeg vil på det aller kraftigste FRARÅDE Bystroom!

Det er elendig kvalitet, min er ved at falde fra hinanden og kunstlæderet er krakeleret flere steder.

Jeg bruger den endda ikke ret meget, kun når jeg er på overnatning med begge unger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2011

CamiRon

Maja84 skriver:

Jeg kan desværre ikke nøjes, med en pusletaske, og overtøj, sko os er ikke inkluderet som en del af pusletaske indholdet.

Må jeg tillade mig at spørge om du vil dele hvad du atger sådan tager med, måske jeg er ude i at overpakke pusletasken

Tusind tak for svar

Ja selvfølgelig må du det.

Jeg har bleer, 1 pk. vådservietter, 1 rulle affaldsposer, 1 ekstra sut til hver, 1 rød-mås-creme.

Til den store har jeg: 1 sæt undertøj, 2 par strømper, 1 par bukser og 1 bluse.

Til den lille har jeg: 2 bodyer, 2 par strømper, 1 par bukser, 1 bluse, et par bøtter med mad og en sutteflaske.

Ofte har jeg nattøj med til dem begge så det får det på inden vi kører hjem og putter i seng.

Og så slæber vi jo gerne gummistøvler, regntøj en ekstra jakke eller noget i den stil med til den store.

I forhold til alm. tøj så har jeg aldrig oplevet at der er blevet skidt igennem mere en 1 gang og derfor har jeg heller aldrig haft brug for mere tøj. Hvad slæber du selv med?

Anmeld

29. august 2011

AdamsMor

Jeg har svaret andet, da jeg har en ekstra stor Gaia&ko taske, som jeg har været rigtig glad for. Der er også 2 termolommer og masser af plads. Jeg har kun et barn, men har brugt den ekstra plads til alle mine egne ting og til legetøj. Du har jo nok en pusletaske i forvejen med onderlag, så det kunne man bare flytte over i den anden... Bare et forslag

Af de to du selv nævner, ville jeg nok vælge Babymel.

Anmeld

29. august 2011

Kløver

CamiRon skriver:

Ja selvfølgelig må du det.

Jeg har bleer, 1 pk. vådservietter, 1 rulle affaldsposer, 1 ekstra sut til hver, 1 rød-mås-creme.

Til den store har jeg: 1 sæt undertøj, 2 par strømper, 1 par bukser og 1 bluse.

Til den lille har jeg: 2 bodyer, 2 par strømper, 1 par bukser, 1 bluse, et par bøtter med mad og en sutteflaske.

Ofte har jeg nattøj med til dem begge så det får det på inden vi kører hjem og putter i seng.

Og så slæber vi jo gerne gummistøvler, regntøj en ekstra jakke eller noget i den stil med til den store.

I forhold til alm. tøj så har jeg aldrig oplevet at der er blevet skidt igennem mere en 1 gang og derfor har jeg heller aldrig haft brug for mere tøj. Hvad slæber du selv med?

faktisk nogenlunde det samme,

pusleunderlaget

2 sæt ekstra tøj og strømper (alt efter om heldragt er med, så 1 sæt ekstra tøj og en heldragt)

zinksalve

bleposer

vådservietter

ca 6-8 bleer alt efter hvor længe vi skal være væk

ekstra sut og hagesmæk

1 ekstra stofble

men har jo også mad med, i form af flasker (gerne 2 store og en lille) ca 3 nanbrikker, og en bøtte/ eller et glas grød, eller 2 afhængig af hvor længe vi skal være væk. ja og så en ske

evt lidt legetøj, men er vi begyndt at have ved siden af. så fylder jo ikke i pusletaken

kan desværre ikke se hvad jeg skulle kunne undvære

Anmeld

29. august 2011

Kløver

ønskebarn74 skriver:

Jeg fortæller lige om det en anden gang på pb... Min mand vil have mig med i seng...

helt ok søde. uanset skal du have en kæmpe krammer håber du får brug for pusletasken om 9 mdr

Anmeld

29. august 2011

Kløver

132319 skriver:

Jeg vil på det aller kraftigste FRARÅDE Bystroom!

Det er elendig kvalitet, min er ved at falde fra hinanden og kunstlæderet er krakeleret flere steder.

Jeg bruger den endda ikke ret meget, kun når jeg er på overnatning med begge unger

tak for dit svar, kender slet ikke tasken, men nu ved jeg da, jeg skal gå udenom den hvis jeg støder på den

Anmeld

29. august 2011

Sommersko

Maja84 skriver:

Den ser fin ud, men er der rigeligt med plads, synes ikke den virker så stor og praktisk Hvordan er den sådan i brug

Tak for svar

Jeg synes der er fin plads til bleer til dem begge, vasleklude, skiftetøj, flasker + MME dispenser, legetøj osv. osv. Jeg er hvertfald rigtig glad for dem + den kian jo snildt bruges bagefter også...!

Anmeld

29. august 2011

Kløver

A.S. skriver:

Jeg synes der er fin plads til bleer til dem begge, vasleklude, skiftetøj, flasker + MME dispenser, legetøj osv. osv. Jeg er hvertfald rigtig glad for dem + den kian jo snildt bruges bagefter også...!

åh kan nu se det er den model, en anden har frarådt mig at vælge, pga læderet skaller, noget du har oplevet

Anmeld

29. august 2011

Sommersko

Maja84 skriver:

åh kan nu se det er den model, en anden har frarådt mig at vælge, pga læderet skaller, noget du har oplevet

nej slet ikke, det har jeg ikke oplevet.

Anmeld

29. august 2011

ønskebørn74

Maja84 skriver:

helt ok søde. uanset skal du have en kæmpe krammer håber du får brug for pusletasken om 9 mdr

1000 tak sødeste!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.