HJÆLP piger!!!! Dilemma omkring familievugge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

478 visninger
8 svar
0 synes godt om
28. august 2011

Jemion

Nu har jeg endelig fået vores familie vugge hjem MEN dem der havde den før os har ikke passet særlig godt på den og har smidt alt væk til den pånær stangen til himmelen Synes det er så tarveligt når det ikke er deres men en de har lånt!! Manden og jeg er vildt skuffet og står nu i et dilemma for min far har virkelig knoklet for at den skulle blive pæn og malet den flere gange osv men den lever bare ikke op til det vi havde forventet! Vi har snakket om at købe en anden vugge der er i tip top stand frem for familie vuggen hvor alt mangler osv..

Hvad ville i gøre? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2011

SaNiNa

I kan ikke købe de ting som mangler til den, det er trods alt stadig en vugge med betydning.

Kan godt forstå i er skuffet ville jeg helt sikker også være.

Der fines jo så mange søde himmler sengerander som passer sammne eller i kunne få det selv så det jo helt sikkert ingen andre har det.

Anmeld

28. august 2011

Jemion

Sanne og Nicklas skriver:

I kan ikke købe de ting som mangler til den, det er trods alt stadig en vugge med betydning.

Kan godt forstå i er skuffet ville jeg helt sikker også være.

Der fines jo så mange søde himmler sengerander som passer sammne eller i kunne få det selv så det jo helt sikkert ingen andre har det.

Jo jeg prøver at kører i ønskebørn imorgen og se hvad de har, mine hormoner dur bare ikke til sådanne noget pjat de her dage

Anmeld

29. august 2011

mamiolvi

Jemion skriver:

Nu har jeg endelig fået vores familie vugge hjem MEN dem der havde den før os har ikke passet særlig godt på den og har smidt alt væk til den pånær stangen til himmelen Synes det er så tarveligt når det ikke er deres men en de har lånt!! Manden og jeg er vildt skuffet og står nu i et dilemma for min far har virkelig knoklet for at den skulle blive pæn og malet den flere gange osv men den lever bare ikke op til det vi havde forventet! Vi har snakket om at købe en anden vugge der er i tip top stand frem for familie vuggen hvor alt mangler osv..

Hvad ville i gøre? 

syntes også at i skal købe tilbehørert til den, i vil fortryde det ellers.. Mine tre første drenge har været i en familie vugge, og den var så fin.. nu venter jeg en pige med ny kæreste, hende har vi købt vugge til fordi vi ingen har i min eller hans familie, så nu bliver det en familie vugge ....

Anmeld

29. august 2011

SaNiNa

Jemion skriver:

Jo jeg prøver at kører i ønskebørn imorgen og se hvad de har, mine hormoner dur bare ikke til sådanne noget pjat de her dage

Nej de kære homoner spiller altid meget ind her i slutningen af graviditeten.

Men er helt sikker på i vil bliver mere glad for familie vuggen end en helt nye en også nu når din far har lagt så meget kærlighed i at den skulle blive rigtig fin.

Jeg ville ønske vi hvade en familie vugge, men nu har vi fået en familie dåbskjole som min oldemor har hækklet, som min lillesøster, min kusine og Nicklas er blevet dåbt i, lille pigen vil også blive døbt i den.

Men en vugge ville jeg bare så gerne have

Anmeld

29. august 2011

Jemion

Så har jeg fået raset lidt ud over familiens manglende respekt for vores familie vugge og har tænkt mig at finde noget nyt udstyr til familie vuggen, har fundet et rigtig sødt sæt fra ønskebørn

Anmeld

29. august 2011

SaNiNa

Jemion skriver:

Så har jeg fået raset lidt ud over familiens manglende respekt for vores familie vugge og har tænkt mig at finde noget nyt udstyr til familie vuggen, har fundet et rigtig sødt sæt fra ønskebørn

Iiih hvor godt. Er glad for i har fundet en løsning.

Nu vil vi jo så også bare gerne se billeder

Anmeld

29. august 2011

Maalene

Jemion skriver:

Dejlig at høre, at det lykkes alligevel

Er sikker på, at lillemanden kommer til at sove helt fantastisk i den familievugge

Anmeld

29. august 2011

Jemion

Lover der kommer billeder når jeg har modtaget det med posten og sat det på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.