Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
SjeBets skriver: Ihh og ingen str 44 ??
Ihh og ingen str 44 ??
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
grinbidderen skriver: Ok men du må gerne se hvad det ville koste for at sende 1 par. Også tænker jeg lige over det.. Det er os mere om de evt er for store, kan jeg få dig til at måle hvor brede de er i taljen der øverst?
Ok men du må gerne se hvad det ville koste for at sende 1 par. Også tænker jeg lige over det.. Det er os mere om de evt er for store, kan jeg få dig til at måle hvor brede de er i taljen der øverst?
hej igennår jeg måler dem mens de ligger fladt på bordet er de 48 cm. dvs de er 48x2 = 96 i omkreds og så er der elastane i så de kan gi sig et par cm
og skal de sendes med post dk så koster det 80 kr som pakke hvis det skal hjem til dig og 60 hvis det bare skal til posthuset. kunne desværre ikke komme derind idag og finde ud af om de kan sendes som brev da det er noget billigere men det kan jeg gøre imorgen hvis det er?
grinbidderen skriver: Hej igen. Jeg tror jeg springer over denne gang da de blir for store.. Øv.
Hej igen. Jeg tror jeg springer over denne gang da de blir for store.. Øv.
nettemor skriver: jeg købte en pakke med forskellige str bukser og står nu tilbage med dem jeg ikke selv kunne bruge så mon ikke der er nogle af jer skønne piger der kan det. alle nye og stadig med mærkater billed 1: str 48 og 50 billed 2: str 48 billed 3: str 42
jeg købte en pakke med forskellige str bukser og står nu tilbage med dem jeg ikke selv kunne bruge så mon ikke der er nogle af jer skønne piger der kan det.
alle nye og stadig med mærkater
billed 1: str 48 og 50
billed 2: str 48
billed 3: str 42
hey hva skal du have for et par i 50 inc porto??
Hilsen stella
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128