bukser. str: 42 og 48 :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
28. august 2011

Nettemor

SjeBets skriver:

Ihh og ingen str 44 ?? 

snubsede dem selv men skal lige se hvad der var.. for kan være jeg godt kan undvære det ene par har ikke klippet mærkerne af endnu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2011

grinbidderen

Ok men du må gerne se hvad det ville koste for at sende 1 par. Også tænker jeg lige over det.. Det er os mere om de evt er for store, kan jeg få dig til at måle hvor brede de er i taljen der øverst?

Anmeld

28. august 2011

Nettemor

grinbidderen skriver:

Ok men du må gerne se hvad det ville koste for at sende 1 par. Også tænker jeg lige over det.. Det er os mere om de evt er for store, kan jeg få dig til at måle hvor brede de er i taljen der øverst?

det skal jeg nok lige. håber det er ok det først lige bliver imorgen for de står i en kasse inde på soveværelset hvor der ligger den dejligste lille dreng og sover og vil ikke risikere at vække ham

Anmeld

29. august 2011

Nettemor

hej igen
når jeg måler dem mens de ligger fladt på bordet er de 48 cm. dvs de er 48x2 = 96 i omkreds og så er der elastane i så de kan gi sig et par cm

og skal de sendes med post dk så koster det 80 kr som pakke hvis det skal hjem til dig og 60 hvis det bare skal til posthuset. kunne desværre ikke komme derind idag og finde ud af om de kan sendes som brev da det er noget billigere men det kan jeg gøre imorgen hvis det er?

Anmeld

31. august 2011

Nettemor

grinbidderen skriver:

hej igen. så kom jeg forbi posthuset og de kan sendes som brev (eneste forskel er at det er uden forsikring) og så koster det 40 kr.

Anmeld

31. august 2011

grinbidderen

Hej igen. Jeg tror jeg springer over denne gang da de blir for store.. Øv.

Anmeld

31. august 2011

Nettemor

grinbidderen skriver:

Hej igen. Jeg tror jeg springer over denne gang da de blir for store.. Øv.

Bare iorden. Ikke noget ved hvis de bliver for store jo

Anmeld

8. september 2011

Nettemor

ooooop

Anmeld

17. september 2011

Nettemor

17. september 2011

mizz-lillemor06

nettemor skriver:

jeg købte en pakke med forskellige str bukser og står nu tilbage med dem jeg ikke selv kunne bruge så mon ikke der er nogle af jer skønne piger der kan det.

alle nye og stadig med mærkater

billed 1: str 48 og 50

billed 2: str 48

billed 3: str 42

hey hva skal du have for et par i 50 inc porto??

Hilsen stella

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.